Hvor mange MCer af en bestemt model i Danm~
Fra : Glavind

Dato : 21-05-06 17:19

Hejsa.
Er det mon muligt at få oplyst hvor mange indregistrede motorcykler af en
bestemt model der er i Danmark.
Jeg har næsten lige betalt afgift af en Suzuki GS450L fra 1987.
I.flg. Brdr. Sejr har den aldrig været importeret til Danmark. Den er heller
med i MC Revyen.
Den kunne være sjovt at vide hvor mange der kører af den model i Danmark.
Der kan ses et billede af den på min hjemmeside: http://www.j-glavind.dk/
Mvh
Glavind

Fra : Armand

Dato : 21-05-06 17:41

Glavind skrev:
> Hejsa.
> Er det mon muligt at få oplyst hvor mange indregistrede motorcykler af en
> bestemt model der er i Danmark.

Næh!
Centralregisteret ved det, men dém kan man ikke sådan lige ringe op og
spørge

> Jeg har næsten lige betalt afgift af en Suzuki GS450L fra 1987.
> I.flg. Brdr. Sejr har den aldrig været importeret til Danmark. Den er heller
> med i MC Revyen.

Korrekt!
Suzuki importerede "originalen": GS400, og sidenhen en 425 der lignede
400'eren op af dage. Derefter kom 400L, som et af deres sædvanlige
knaldtilbud og sidenhen overtog den otte-ventilede GSX400 (á den med det
noget kantede design) pladsen i model-paletten, men fik dog hurtigt
følgeskab af den ensydende GS450, med samme design - Og længere er dén
historie ikke!

> Den kunne være sjovt at vide hvor mange der kører af den model i Danmark.
> Der kan ses et billede af den på min hjemmeside: http://www.j-glavind.dk/

Neat!
Lidt mere costum end den til forskel mere basale 400L :-|

--
Armand.

Fra : frølårsraketten

Dato : 22-05-06 00:24

"Glavind" <bs@j-glavind.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Er det mon muligt at få oplyst hvor mange indregistrede motorcykler af en
> bestemt model der er i Danmark.

hejsa
Da jeg manglede nogle tal vedr. 405 T16 til en fransk T16-hjemmeside (og min
egen: http://www.debie.dk/peugeot.htm ), fik jeg det råd fra Peugeot at
spørge på Centralregisteret for motorkøretøjer - CRM, politi@politi.dk , og
de vidste det!
hilsen Pierre

Fra : hornsved@post6.tele.~

Dato : 22-05-06 08:07

>Næh!
>Centralregisteret ved det, men dém kan man ikke sådan lige >ringe op og
>spørge

Det kommer lidt an på hvordan man spør'. Forrige år lykkedes det mig
at få oplyst fra CRM, at der på daværende tidspunkt fandtes 42
indregistrede TRX'ere i Danmark, men OK jeg var også ude i officielt
ærinde for TRX Club Denmark, som forøvrigt tæller 33 af de 42
cykler.

Mvh
Hornsved