Indsugningsstudse
Fra : Ole

Dato : 21-05-06 13:07

Hvor køber jeg billigst indsugningsstudse til en FJ1200 3XW (ABS)?

Det er dem der sidder mellem carbs og top jeg mangler.

mvh Ole

Fra : Armand

Dato : 21-05-06 16:21

Ole skrev:
> Hvor køber jeg billigst indsugningsstudse til en FJ1200 3XW (ABS)?
>
> Det er dem der sidder mellem carbs og top jeg mangler.

Max's MC Import, der står for kataloget "MC Nøglen" havde dem som
uoriginale sidste år (jeg har endnu ikke fået anskaffet mig et
2006-katalog), og til ihvertfald tre forskellige modeller af FJ1200, dog
uden at jeg kan genkende din deriblandt.
Men hvor forskellig kan de være?? Dé tre er á to dobbelte gummi's -
Svarer det ikke til din også?
Anyhow - MC-Nøglen ligger under disken ved enhver forhandler og dér vil
man også kunne sige dig om de katalogførte matcher din model!
Forøvrigt: Pris: 880,- /sæt (sidste år)!

--
Armand.

Fra : Ole

Dato : 22-05-06 18:56

Hullet i gummiet har samme diameter som indsugningshullet i topstykket, så
det er ikke en "drossel-udgave".
Problemet er bare at de er ved at være møre og sprækker.

mvh Ole

Fra : henrik hansen

Dato : 21-05-06 17:42

hej ole

hvad er der galt med dem der sidder i nu ?, hvis det er fordi det er en tysk
model, som er droslet, kan du fræse dem op med evt. en dremmel sliber. hvis
det er den er droslet til 100 hk, kan du se der står 74kw på
indsugningsstudsene når du piller dem af.
et sæt nye koster ca. kr. 800,- i mc-nøglen. alternativt kan du måske finde
nogle på e-bay.de

prøv i øvrigt at søge på fj-clubbens hjemmeside i forum under teknik og
mekanik http://www.fjclub.dk/ hvis det er pga drosling, er emnet omtalt der
flere gange

med venlig hilsen
henrik