Knastprobem (fejl fundet)
Fra : S.G

Dato : 20-05-06 20:52

Well, fik målt knaster, de er som de skal være!
Fik tjekket listen indtil jeg fandt ud af dette her....

Sørme om den slange der sidder fra spjældhuset og hen til IAPS
sensoren havde en revne! Ser ud til den er blevet klemt eller lignende!
Så er der jo intet vcaum på slangen!

Så imorgen når jeg får det sidste samelt går jeg ud fra at
problemet er løst! :)
Kan kun være det! :)

Takker jer alle for jeres hjælp, det har kostet mig en del timer og
penge med den revne, men havde du Steen ikke gjort mig opmærksom på
netop den, ja så havde jeg sq nok bakset endnu, da slangen jo sad som
den skulle! :)

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 21:49

S.G skrev i meddelelsen
<1148154710.069470.151060@j55g2000cwa.googlegroups.com>...

> [...]
>penge med den revne, men havde du Steen ikke gjort mig opmærksom på
>netop den, ja så havde jeg sq nok bakset endnu, da slangen jo sad som

Det var da godtnok en af de mere onde :-| Og revnen sad velsagtens så at Du
ikke umiddelbart kunne se den ?

Godt Gruby kom på netop den fejlmulighed.

Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-05-06 22:21

On Sat, 20 May 2006 22:49:14 +0200, "Orla Pedersen"
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

Hej Orla.

>Godt Gruby kom på netop den fejlmulighed.

Den med TL1000 var en af de hændelser der for alvor fik mig til at
tænke over hvorledes indsprøjtningssystemer virker.
Jeg har brugt et par år eller mere med at rode rundt i det, og jeg
samler sammen til at lave sidste del af min trilogi.
Først MC EL, så tændsystemer og forhåbentligt indsprøjtningssystemer
når inspirationen melder sig

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : S.G

Dato : 21-05-06 09:34

>Det var da godtnok en af de mere onde :-| Og revnen sad velsagtens så >at Du
>ikke umiddelbart kunne se den ?

Ja den sad på bagsiden!!!!