Lad Eudora acceptere Sv:?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-06-01 21:10

Hejsa!

Er det på nogen måde muligt, at sætte Eudora op til at acceptere
"Sv:"?

Jeg ved at "Sv:" er forkert at bruge, men det ville nu være rart, om
min Eudora ville lade være med at sætte "Re:" foran "Sv:", men fjerne
"Sv:" og udskifte det med ET "Re:".

Er det muligt? Det ville gøre det noget mere overskueligt, når folk
med OE (der ikke er fikset) skriver til mig. Til sidst står der "Sv:
Sv: Sv: Sv: Sv:" - skidt.

Som sagt, jeg ved godt det er OE der er noget galt med, men denne
funktion ville nu være rar i Eudora alligevel, for det er noget
besværligt at skulle skrive til alle, at de skal rette deres program.
Så vil jeg hellere at jeg selv lige kan gøre noget.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-06-01 23:50

"Lasse Hedegaard" skrev

> folk med OE (der ikke er fikset) skriver til mig.

Send dem over i OE-gruppen eller bed dem om at opgradere til OE
5.5 og indstil deres program ordentligt.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-06-01 15:55

Peder Vendelbo Mikkelsen skrev:

>Send dem over i OE-gruppen eller bed dem om at opgradere til OE
>5.5 og indstil deres program ordentligt.

Jeg ved godt de kan opgradere og hvad de kan, men som sagt, så orker
jeg ikke at skrive det til alle.

Desuden er det absolut ikke alle der skriver til mig der ved hvad
usenet er for en størrelse.

Netop derfor ville jeg høre om det ikke er muligt at få Eudora til at
lave lidt tricks.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : DeltaPower

Dato : 07-07-01 22:45

On Mon, 18 Jun 2001 16:54:34 +0200, "Lasse Hedegaard" banged away on the
keyboard to tell me:

¤>Netop derfor ville jeg høre om det ikke er muligt at få Eudora til at
¤>lave lidt tricks.

Glem det, den kan ikke --- jeg har den sidste nye i sponsored, den er der
ikke .... faktisk er det kun Agent jeg har set hvor man frit kan vælge
hvad den skal acceptere ... så slipper man også for at dumpe folks posts
som Christian gør....

DP

--
"If you've got nothing in your heart, it doesn't matter how much you've got in your head"

Visit my website: http://home.worldonline.dk/~dpower