Nu fører LIDL også mc-udstyr!
Fra : Per

Dato : 20-05-06 11:20

Hej NG!

Så lige at LIDL også fører mc-tilbehør ligesom ex. Bilka.

http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20060522.index

Formentlig ikke verdens bedste kvalitet, men mon ikke det kan bruges?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : frølårsraketten

Dato : 21-05-06 10:57

> Formentlig ikke verdens bedste kvalitet, men mon ikke det kan bruges?

hej Per
Købte for nogle uger siden tanktaske og elektronisk lader hos Lidl. Specielt
laderen er jeg imponeret over til prisen. Har ladet på såvel scooterbatteri
(4 Ah) som stort traktorbatteri (120 Ah) med succes, og så kan det i visse
tilfælde genoplade helt flade batterier.
hilsen Pierre

Fra : TGSC

Dato : 23-05-06 21:36

Tirsdag middag 23.maj var de udsolgt i Lidl Herlev, og Lidl Ishøj
havde ganske få i small og Large - ingen medium. Jeg fik den måske
sidste i Large.

Den er ikke leddelt som billedet måske antyder. På 30km blev jeg ikke
svedt under den selvom jeg kørte med rygsæk (fy!). Nederste spids kan
bevæge sig lidt fra side til side, og hjelmen føles lidt hæmmet af
den når man skal kigge sig tilbage - måske burde jeg have haft en
medium istedet. Det er blevet sværere at tage jakken af.
Men den ekstra tryghedsfølelse er rar.