Tanktaske
Fra : Tom Steen Jensen

Dato : 20-05-06 08:50

Hej
Jeg har fornylig dummet mig med hensyn til min nyerhvervede BWM K100RS.
Købte en god og billig tanktaske med magneter hos louis.de, og fandt
ud af at min tank er af aluminium
Er der nogen der kender en god løsning, uden at det behøver være en
original BMW tanktaske til en mindre formue?
Tanktasken er i øvrigt sat til salg på "Gul og Gratis"

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 20-05-06 09:06

"Tom Steen Jensen" <tom@etjensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>Er der nogen der kender en god løsning, uden at det behøver være en
>original BMW tanktaske til en mindre formue?

Ja det er jo to modeller enten den billige hvor du hos louis kommer en
tanktaske med remme
som denne her f.eks http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025329

ikke at jeg anbfealer den for jeg kender den ikke og de har flere slags.

eller også køber du bagster med overtræk og tanktaske - se det vil jeg gerne
anbefale for det kender jeg
og har været glad for til min suzuki rf900. Den sidste model er ikke billig
regn med ca 1500 kroner.

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900