Flagposter søges til Banedag
Fra : Hekto

Dato : 20-05-06 00:56

DUCATI / MOTO GUZZI "CORSA MIDSOMMER" BANEDAG PÅ STURUP RACE WAYS

I forbindelse med Corsa Midsommer lørdag den 24. juni, mangler vi
mandskab til at bemande nogle FLAGPOSTER. Hvis du vil opleve en banedag
tæt på, så er du lige den person vi mangler.

En flagpost / svingofficial markerer med flag ved hændelser på banen;

Du vil blive udstyret med intercom radio så du er i kontakt med
løbslederen.
Du vil blive grundigt instrueret på dagen inden du sendes ud i dit
sving.

Du belønnes naturligvis for 'besværet' og får gratis færge eller bro
billet tur-retur samt en god frokost.

Vi søger mindst 10 personer som skal være svingofficials men gerne
flere, både for at kunne bemande de mange poster ( 11 poster i alt )
men også for at kunne udskifte de enkelte poster i løbet af dagen ....
for det bliver en lang dag for flagposterne .... og de skal jo lige
have frokost og kunne kikke rund på anlægget iøvrigt, og sidst men ikke
mindst, se og høre en masse lækre motorcykler (Italienere naturligvis).
Så det er en god mulighed for 'skabs-ducatister' til atfinde ud af hvad
det drejer sig om!

Så hold dig ikke tilbage ..... bare skriv til Ducati Klub Danmark -
Michael Maisch Olsen, e-mail: maisch (snabel a) webspeed.dk så bliver
du kontaktet omgående.

Det eneste vi forlanger er, at du har et godt kendskab til motorcykler,
som vil være en rigtigt god balast som svingofficial.

Du kan læse mere om "Corsa Midsommer" på www.ducati.dk under Racing -
klik på dette link:
http://ducati.dk/phpBB2/viewforum.php?f=10&sid=14a2e91f1138e2fd62dba687339bcf65

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Tommy Fer

Dato : 20-05-06 08:22

Hekto skrev:
> [...]
> tæt på, så er du lige den person vi mangler.
>
> En flagpost / svingofficial markerer med flag ved hændelser på banen;

SNIP

Jeg søger rengørings folk der vil give mit hus den store omgang, det
bliver en fed dag med ajax og brun sæbe. Der vil være både spande og
gulvskrubber til alle!

hehe.. :p

Håber du får nogen der vil hjælpe dig, men helt ærligt. Syntes godt nok
den er lidt søgt...

mvh Tommy Fer

Fra : Hekto

Dato : 20-05-06 09:40

> Håber du får nogen der vil hjælpe dig, men helt ærligt. Syntes godt
> nok den er lidt søgt...

Problemet er at det er midsomme0r i Sverige og at de i den anledning
ikke kan stå på benene. Til gengæld er det mere MC-relevant end din
rengøring. Så der søges videre!

Fra : Armand

Dato : 20-05-06 11:13

Hekto skrev:

> Problemet er at det er midsomme0r i Sverige og at de i den anledning
> ikke kan stå på benene. Til gengæld er det mere MC-relevant end din
> rengøring. Så der søges videre!

- - - - Blandt folk som hellere selv så sig på asfalten - Tough job!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 20-05-06 12:08

> - - - - Blandt folk som hellere selv så sig på asfalten - Tough job!

Åh ja! - men der er da nogen der har lyst!