Synes bare lige at jeg vil fortælle.....
Fra : Morten Holst

Dato : 19-05-06 22:10

AT JEG HAR FÅET MIN FØRSTE CYKEL HER TIL AFTEN!!!

Som tidligere skrevet blev det en CBR 600 F ´95

Fed cykel! den køre bare perfekt.

Så skal dmi bare have fjernet de regnskyer som det bliver ved med at sætte
på deres 5-døgs prognose :)

Ses derude!

Morten Holst

Fra : Jeppe Høiby

Fra : Morten Holst

Dato : 19-05-06 22:58

Hej Jeppe.

Du skal bare se at komme igang... Det er bare livet!!!

Morten