|
| Til Burgman 650 ejere! Fra : Morten D J |
Dato : 19-05-06 14:14 |
|
Jeg går 100% seriøst og overvejer at sælge min FZ6 til fordel for en Burgman
650.
Jeg kører stort set ikke på min Yamaha mere efter købet af en Gilera VXR
180, som opfylder mit kørselsbehov 100%. Den er superfed i bytrafik, hvor
den trækker fra de fleste biler. dog ikke en Seat Leon TFSI men det kan jeg
godt leve med
Et eller andet sted synes jeg det er lidt fjollet at have 2 motorcykler,
hvis jeg kan få det hele i én. Jeg prøvede derfor en Gilera Nexus 500 hos
EnghaveMotor og så var det jeg så "lyset". Den kan jo det hele. Lige så
effektiv som min lille Gilera i byen og lige så effektiv som min FZ6 på
motorvej og de små veje.
Der er dog et minus ved en Gilera Nexus 500 og tilsvarende maskiner -
vibrationer fra den ene cylinder! Med så stor en cylinder kan det nok ikke
undgåes og den fede limousine-fornemmelse forsvinder derfor lidt ved
accelerationer :-/
Svaret må defor være 2 cylinder. En Suzuki Burgman AN 650. Desværre findes
der pt. ingen brugte i DK - eller nye for den sags skyld.
Mit håb er derfor at en venlig Burgman 650 kører, vil lade mig prøve sin
elskede maskine for 1 time eller 2. Jeg betaler selvfølgelig i tilfælde af
skade og nogle gode flasker vin kan forventes som minimum - men det kan vi
jo altid snakke om.
Er du med på ideén, vil jeg blive superglad, hvis du kontakter mig på
20875010 eller sender en mail mo.dul@jubii.dk
--
Venligst
Morten
FZ6 N(aked) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6062
| |
jesper@FJERNveloce.d~ (19-05-2006)
| Kommentar Fra : jesper@FJERNveloce.d~ |
Dato : 19-05-06 14:36 |
|
Hej Morten
"Morten D J" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> writes:
> Et eller andet sted synes jeg det er lidt fjollet at have 2 motorcykler,
> hvis jeg kan få det hele i én. Jeg prøvede derfor en Gilera Nexus 500 hos
> EnghaveMotor og så var det jeg så "lyset". Den kan jo det hele. Lige så
> effektiv som min lille Gilera i byen og lige så effektiv som min FZ6 på
> motorvej og de små veje.
Nu ved jeg godt du søgte en Burgman-ejer, men jeg kan da ikke lade
være med at kommentere
Tror du selv en Burgman eller en Gilera Nexus 500 når din FZ6 bare til
sokkeholderne? Alene de små hjul, affjedring (især uaffjedret vægt) og
motor tror jeg giver mega forskel på både motorvej og små veje...
Men det kan være du mener noget andet med effektiv
--
Jesper
http://www.veloce.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=33
| |
JimR (20-05-2006)
| Kommentar Fra : JimR |
Dato : 20-05-06 17:17 |
|
Man kan jo ikke ha' hjelmen i sædet på en FZ6 - vel ?
JimR
<jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en meddelelse
news:lvk68iuofz.fsf@FJERNveloce.dk...
> Hej Morten
>
> "Morten D J" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> writes:
> > Et eller andet sted synes jeg det er lidt fjollet at have 2 motorcykler,
> > hvis jeg kan få det hele i én. Jeg prøvede derfor en Gilera Nexus 500
hos
> > EnghaveMotor og så var det jeg så "lyset". Den kan jo det hele. Lige så
> > effektiv som min lille Gilera i byen og lige så effektiv som min FZ6 på
> > motorvej og de små veje.
>
> Nu ved jeg godt du søgte en Burgman-ejer, men jeg kan da ikke lade
> være med at kommentere
>
> Tror du selv en Burgman eller en Gilera Nexus 500 når din FZ6 bare til
> sokkeholderne? Alene de små hjul, affjedring (især uaffjedret vægt) og
> motor tror jeg giver mega forskel på både motorvej og små veje...
>
> Men det kan være du mener noget andet med effektiv
>
> --
> Jesper
> http://www.veloce.dk
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=33
| |
Anders Majland (24-05-2006)
| Kommentar Fra : Anders Majland |
Dato : 24-05-06 13:04 |
|
> Tror du selv en Burgman eller en Gilera Nexus 500 når din FZ6 bare til
> sokkeholderne? Alene de små hjul, affjedring (især uaffjedret vægt) og
> motor tror jeg giver mega forskel på både motorvej og små veje...
Ja de har jo ikke meget til fælles men når det er sagt kan det da sagtens
være at en stor burger er det rigtige for morten. Jeg har efterhånden mange
gange været fristet af 400'eren som stadig fåes ny for 65kkr og den store
burger er teknisk interessant pga dens tvangsstyrede vario.
Men jeg alligevel at en stor burger vil skuffe som erstatning i byen for en
Gilera VXR 180 den er alligevel noget større og tungere - altså hvis man gør
andet end at følge køerne af biler ... Med enlille smal vxr er jo svært ikke
at komme til at køre lidt lreativt for at kommer hurtigere frem ....
| |
Morten D J (24-05-2006)
| Kommentar Fra : Morten D J |
Dato : 24-05-06 17:21 |
|
"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse
> Jeg har efterhånden mange gange været fristet af 400'eren som stadig fåes
> ny for 65kkr
Ja, den 400 virker som et rigtig godt køb. Var igår inde hos Enghave Motor
og se og prøvesidde en 400. Det var godt nok meget plads til benene og
rummet under sædet er overraskende stort. Når man tænker på at de skal have
kr. 60.000 for en Piaggio Berverly 250, virker det jo som det rene røverkøb
at man "kun" betaler kr. 65.000 for en Burgman 400! og så synes jeg den er
blevet rigtig flot med den dobbelte forlygte og større kåbe.
> Men jeg alligevel at en stor burger vil skuffe som erstatning i byen for
> en Gilera VXR 180 den er alligevel noget større og tungere - altså hvis
> man gør andet end at følge køerne af biler ... Med enlille smal vxr er jo
> svært ikke at komme til at køre lidt lreativt for at kommer hurtigere frem
> ....
Det er den nemmelig rigtig god til.... Men omvendt kører jeg kun
alternativt, når jeg har travlt (hvilket jeg har meget sjældent) eller der
er kø fra lyskryds til lyskryds, hvilket jeg yderst sjældent oplever pga.
mine gode arbejdstider Prøver så vidt muligt at holde mig fra vejene
(Kbh.) mellem 15 - 18.
Anders! - tror du at den lille Burgman ville være et bedre valg? Ville den
kunne fragte os til Frankrig med telt og oppakning i sommerferien lige så
let som min FZ6, eller er det netop dér den kommer til kort i forhold til
den store Burgman? (dermed sagt at jeg forventer at Burgman 650 kan gøre det
lige så ledt som min FZ6)
--
Venligst
Morten
FZ6 N(aked) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6062
| |
Anders Majland (24-05-2006)
| Kommentar Fra : Anders Majland |
Dato : 24-05-06 20:19 |
|
> Anders! - tror du at den lille Burgman ville være et bedre valg? Ville den
> kunne fragte os til Frankrig med telt og oppakning i sommerferien lige så
> let som min FZ6, eller er det netop dér den kommer til kort i forhold til
> den store Burgman? (dermed sagt at jeg forventer at Burgman 650 kan gøre
> det lige så ledt som min FZ6)
Den kan sikkert få jeg ligeså friske frem og bagpå er pladsen nok bedre end
på fz6'eren - Men den har bestemt ikke samme kraftoverskud. Den har jo kun
ca 1/3 af dens heste ... Jeg har kørt lidt på en burgman 400 ad flere
omgange og den har det imho fint op til omkring de 120km/h - derover er der
ikke rigtigt noget tilbage... Tror den er opgivet til 140km/t
Men det kommer også an på hvad man forventer - jeg har kørt over 20.000km på
et enkelt kalenderår på en 150ccm med 14hk
Jeg talte på et tidspunkt med en nordjyde med en 650'er - tror det var
igennem www.maxi-scooter.dk
>> Et eller andet sted synes jeg det er lidt fjollet at have 2 motorcykler,
>> hvis jeg kan få det hele i én.
Hehe - jeg tror ikke du kan få det hele i en, bare se min signatur. Der er
dog kun dk plader på de 3
Sjovt nok har jeg kun være ude og køre på 150'eren i denne uge - jeg havde
købt ny hjelm og på den sidder mit hovede pt frit i vinden så jeg bedre
kunne vurdere støjen i den kontra mine andre hjelme - det er 100km/t jo
tilstrækekligt til og jeg havde kun et ærinde på ~15km.
--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Aprilia Leonardo 125 1997 7Mm & Aprilia Leonardo 150 1998 64Mm
Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988 85Mm & Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1994 34Mm
| |
SB (24-05-2006)
| Kommentar Fra : SB |
Dato : 24-05-06 21:07 |
|
> Anders! - tror du at den lille Burgman ville være et bedre valg? Ville den
> kunne fragte os til Frankrig med telt og oppakning i sommerferien lige så
> let som min FZ6, eller er det netop dér den kommer til kort i forhold til
> den store Burgman? (dermed sagt at jeg forventer at Burgman 650 kan gøre
> det lige så ledt som min FZ6)
>
> --
> Venligst
>
> Morten
Nok ikke lige så let, kommer self. an på hvor travlt du her
min 400 kører godt til 130 km/t men den kan løbe 155 - 160 på toppen efter
min GPS
over 130 synes jeg ikke det er så afslappende mere.
Men hvad, folk slæber også deres campingvogn til sydspanien med 100 km/t, så
jeg ville ikke være bange for at trille til Frankrig på en 400 med 130
mødte engang for år tilbage nogen fra et eller andet bananland på en CZ 150
her i århus, og formoder da burgeren er lidt bedre at køre på
Søren
| |
PB (19-05-2006)
| Kommentar Fra : PB |
Dato : 19-05-06 14:39 |
|
"Morten D J" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:446dc480$0$38667$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Mit håb er derfor at en venlig Burgman 650 kører, vil lade mig prøve sin
> elskede maskine for 1 time eller 2. Jeg betaler selvfølgelig i tilfælde af
> skade og nogle gode flasker vin kan forventes som minimum - men det kan vi
> jo altid snakke om.
>
> Er du med på ideén, vil jeg blive superglad, hvis du kontakter mig på
> 20875010 eller sender en mail mo.dul@jubii.dk
>
> --
> Venligst
>
> Morten
>
> FZ6 N(aked) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6062
>
Skal du ikke prøve i dk.fritid.scooter ?
| |
SB (19-05-2006)
| Kommentar Fra : SB |
Dato : 19-05-06 15:09 |
|
Skal du ikke prøve i dk.fritid.scooter ?
Hvorfor det?
Prøv at gætte hvad der står på registringsattesten til en Burgman
Og alle kalder de der knallerter og reg. pligtige knallerter for scootere,
så mit gæt er at der ikke findes meget der er større end 50 ccm i det
galleri, medmindre self. de er modificeret lidt
btw, så kører en burgman meget fornuftig, selv om der er små hjul på den,
kunne jo også spørge dem på de store "MC r" om ikke styreegenskaberne er
trælse med motoren så højt løftet over vejen *S*
Gu bliver det aldrig en racer, er nærmest en sofa på hjul, og kan man lide
og køre på 2 hjul, men ikke gider blive våd i regnvejr, gerne vil sidde
behageligt og ikke har behov for at nå fra 0 til 3 klip i kortet på under 5
sekunder så er det et fantastisk køretøj. En gammel BSA er heller ikke en
racer og tvivler på den kan følge en Burgman, men alligevel findes der folk
der kører på dem, og det er jo så deres interesse, og sådan er vi jo så
forskellige
Søren
| |
Morten D J (19-05-2006)
| Kommentar Fra : Morten D J |
Dato : 19-05-06 17:29 |
| | |
Frank Vevik (19-05-2006)
| Kommentar Fra : Frank Vevik |
Dato : 19-05-06 18:02 |
|
Morten D J skrev:
> Jeg går 100% seriøst og overvejer at sælge min FZ6 til fordel for en Burgman
> 650.
>
> Jeg kører stort set ikke på min Yamaha mere efter købet af en Gilera VXR
> 180, som opfylder mit kørselsbehov 100%. Den er superfed i bytrafik, hvor
> den trækker fra de fleste biler. dog ikke en Seat Leon TFSI men det kan jeg
> godt leve med
>
> Et eller andet sted synes jeg det er lidt fjollet at have 2 motorcykler,
> hvis jeg kan få det hele i én. Jeg prøvede derfor en Gilera Nexus 500 hos
> EnghaveMotor og så var det jeg så "lyset". Den kan jo det hele. Lige så
> effektiv som min lille Gilera i byen og lige så effektiv som min FZ6 på
> motorvej og de små veje.
>
> Der er dog et minus ved en Gilera Nexus 500 og tilsvarende maskiner -
> vibrationer fra den ene cylinder! Med så stor en cylinder kan det nok ikke
> undgåes og den fede limousine-fornemmelse forsvinder derfor lidt ved
> accelerationer :-/
>
> Svaret må defor være 2 cylinder. En Suzuki Burgman AN 650. Desværre findes
> der pt. ingen brugte i DK - eller nye for den sags skyld.
>
> Mit håb er derfor at en venlig Burgman 650 kører, vil lade mig prøve sin
> elskede maskine for 1 time eller 2. Jeg betaler selvfølgelig i tilfælde af
> skade og nogle gode flasker vin kan forventes som minimum - men det kan vi
> jo altid snakke om.
>
> Er du med på ideén, vil jeg blive superglad, hvis du kontakter mig på
> 20875010 eller sender en mail mo.dul@jubii.dk
>
Du kan jo alltids se på Yamaha T-Max 500. To sylindre, med motoren
montert i rammen. Mer sportslig en både Burgman og Silverwing.
-frank-
| |
Morten D J (19-05-2006)
| Kommentar Fra : Morten D J |
Dato : 19-05-06 18:56 |
|
"Frank Vevik" <frank@termstua.com> skrev i en meddelelse
news:126rugek8gr3c5f@corp.supernews.com...
> Du kan jo alltids se på Yamaha T-Max 500. To sylindre, med motoren montert
> i rammen. Mer sportslig en både Burgman og Silverwing.
Den har bestemt også været med i mine overvejelser, men den kostede i sin
tid mellem kr. 130.000 - 136.000,- og jeg tvivler derfor på om der
overhovedet findes nogle indregistrede i DK.
Silver Wing har jeg også tænkt på, men er vist ikke importeret til DK.
Hvilket bringer mig frem til Burgman 650. Ifølge www.skat.dk er afgiften for
en `03 ca. kr. 42.000,- og desværre er der ingen eks. på hverken T-max eller
Silver Wing.
--
Venligst
Morten (som ville ønske at afgiften på en T-max fra `03 var på samme niveau
som en Burgman 650)
FZ6 N(aked) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6062
| |
SB (19-05-2006)
| Kommentar Fra : SB |
Dato : 19-05-06 20:18 |
|
"Morten D J" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:446e06c5$0$38638$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>
>
> "Frank Vevik" <frank@termstua.com> skrev i en meddelelse
> news:126rugek8gr3c5f@corp.supernews.com...
>
>> Du kan jo alltids se på Yamaha T-Max 500. To sylindre, med motoren
>> montert i rammen. Mer sportslig en både Burgman og Silverwing.
>
> Den har bestemt også været med i mine overvejelser, men den kostede i sin
> tid mellem kr. 130.000 - 136.000,- og jeg tvivler derfor på om der
> overhovedet findes nogle indregistrede i DK.
>
> Silver Wing har jeg også tænkt på, men er vist ikke importeret til DK.
>
> Hvilket bringer mig frem til Burgman 650. Ifølge www.skat.dk er afgiften
> for en `03 ca. kr. 42.000,- og desværre er der ingen eks. på hverken T-max
> eller Silver Wing.
>
> --
> Venligst
>
> Morten (som ville ønske at afgiften på en T-max fra `03 var på samme
> niveau som en Burgman 650)
>
> FZ6 N(aked) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6062
importer en fra tyskland
så nup den exclusive model, tvivler på de opdager det i en synshal at det er
en anden udgave
Søren
| |
Morten D J (20-05-2006)
| Kommentar Fra : Morten D J |
Dato : 20-05-06 09:08 |
|
"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> importer en fra tyskland
> så nup den exclusive model, tvivler på de opdager det i en synshal at det
> er en anden udgave
Ja! - den er super. Mit ABS und elektrisch anklappbare Spiegel.
Jeg snakkede igår med en fra Enghave Motor. Han fortalte at de havde solgt
11 eks. meget hurtigt, da prisen blev sat ned til kr. 100.00,-!! og at der
stadig er stor efterspørgsel på den. Hvis han skulle tage en fabriksny hjem,
ville den komme til at koste kr. ca. 180.000,-!!
Så er der jo stor fare for at afgiften stiger, hvis modellen går hen og
bliver særdeles attraktiv at hente hjem fra D...
--
Venligst
Morten
FZ6 N(aked) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6062
| |
Armand (20-05-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 20-05-06 11:08 |
|
Morten D J skrev:
>
> Jeg snakkede igår med en fra Enghave Motor. Han fortalte at de havde solgt
> 11 eks. meget hurtigt, da prisen blev sat ned til kr. 100.00,-!! og at der
> stadig er stor efterspørgsel på den. Hvis han skulle tage en fabriksny hjem,
> ville den komme til at koste kr. ca. 180.000,-!!
Du har jo ikke et akut transportproblem, så indkøbsmæssigt tror jeg at
du er bedst tjent med at sætte en agent på DBA og snuppe en af de første
af ovennævnte (Ågensen er jo ikke den eneste der har solgt
slagtilbuddet) når de begynder at blive solgt brugt til en pris som
reflekterer indkøbsprisen :-|
--
Armand.
| |
Morten D J (21-05-2006)
| Kommentar Fra : Morten D J |
Dato : 21-05-06 15:01 |
|
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> Du har jo ikke et akut transportproblem, så indkøbsmæssigt tror jeg at
> du er bedst tjent med at sætte en agent på DBA og snuppe en af de første
> af ovennævnte (Ågensen er jo ikke den eneste der har solgt slagtilbuddet)
> når de begynder at blive solgt brugt til en pris som reflekterer
> indkøbsprisen :-|
Ja, det har du fuldstændig ret i. Agenten er allerede oprette
Grunden til en evt. egenimport, skulle være at jeg ville have Executive
modellen fra `04 med bla. ABS og lidt andre småting men sikkert også en
højere afgift.
Modellen kom i `02 og afgiftseklsemplet på www.skat.dk på en `03 model på
ca. kr. 42.000,- må formodes at være noget lavere for en `02 model. Med en
indkøbspris i D for en `02 på ca. 4.000 ? (ca. kr. 30.000,-) + lavere afgift
er vi jo nede i noget der ligner kr. 65.000,- hvilket i mine øjne virker
ganske fornuftigt. Så jeg er lidt spændt på hvad afgiften på en `04
Executive ville være.
--
Venligst
Morten
FZ6 N(aked) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6062
| |
SB (21-05-2006)
| Kommentar Fra : SB |
Dato : 21-05-06 17:01 |
|
"Morten D J" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:44707293$0$38731$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>
>
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
>
> > Du har jo ikke et akut transportproblem, så indkøbsmæssigt tror jeg at
>> du er bedst tjent med at sætte en agent på DBA og snuppe en af de første
>> af ovennævnte (Ågensen er jo ikke den eneste der har solgt slagtilbuddet)
>> når de begynder at blive solgt brugt til en pris som reflekterer
>> indkøbsprisen :-|
>
> Ja, det har du fuldstændig ret i. Agenten er allerede oprette
>
> Grunden til en evt. egenimport, skulle være at jeg ville have Executive
> modellen fra `04 med bla. ABS og lidt andre småting men sikkert også en
> højere afgift.
>
> Modellen kom i `02 og afgiftseklsemplet på www.skat.dk på en `03 model på
> ca. kr. 42.000,- må formodes at være noget lavere for en `02 model. Med en
> indkøbspris i D for en `02 på ca. 4.000 ? (ca. kr. 30.000,-) + lavere
> afgift er vi jo nede i noget der ligner kr. 65.000,- hvilket i mine øjne
> virker ganske fornuftigt. Så jeg er lidt spændt på hvad afgiften på en `04
> Executive ville være.
>
> --
> Venligst
>
> Morten
> FZ6 N(aked) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6062
Tror nu ikke du finder en Executive årg. 04 til under 5000 tyske træpenge,
med mindre den da har kørt en masse km
dem jeg har kigget på ligger på omkring 5500 og der over
Gad vide hvad afgiften er for en 650'r fra 04 og 05
Søren
| |
Morten D J (21-05-2006)
| Kommentar Fra : Morten D J |
Dato : 21-05-06 18:27 |
|
"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tror nu ikke du finder en Executive årg. 04 til under 5000 tyske træpenge,
> med mindre den da har kørt en masse km
> dem jeg har kigget på ligger på omkring 5500 og der over
> Gad vide hvad afgiften er for en 650'r fra 04 og 05
Nej, det tror jeg heller ikke.. - måske til næste år
Afgiften på 04 og 05 - ja, det ville være meget interessant at få afsløret
Måske man kunne få en forhandler i D til at tage et kopi af
registreringsattesten, hvorefter man kunne sende den til skat og få en
foreløbig vurdering?
--
Venligst
Morten
FZ6 N(aked) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6062
| |
Peter [5260] (20-05-2006)
| Kommentar Fra : Peter [5260] |
Dato : 20-05-06 22:09 |
| | |
Morten D J (21-05-2006)
| Kommentar Fra : Morten D J |
Dato : 21-05-06 15:05 |
| | |
Armand (21-05-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 21-05-06 16:32 |
|
Morten D J skrev:
>
> FDM har testet Burgman engang sidste år.
>
> Det er jo herlig læsning og giver mig kun mere blod på tanden
> Grunden til de "kun" 3 stjerner tror jeg skyldes den noget høje pris. Det
> kunne være sjovt at se om antallet af stjerner ville have været anderledes
> med den nedsatte pris på kr. 100.000,-
Taler slutsalget efter prisnedsættelsen ikke sit klare sprog derom??
--
Armand.
| |
Morten D J (21-05-2006)
| Kommentar Fra : Morten D J |
Dato : 21-05-06 18:20 |
|
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> Taler slutsalget efter prisnedsættelsen ikke sit klare sprog derom??
Jo, det skulle jeg da mene - men mener FDM også det? Det eneste negative de
har at sige om modellen er prisen! - derfor synes jeg det ville have været
sjovt hvis udgangspunket havde været kr. 100.000,- ..... mon ikke de ville
have været lidt mere positivt stemt og givet den 5 stjerner?
Anyways, modellen kører jo verken værre eller bedre om den har 3 eller 5
stjerner.
--
Venligst
Morten
FZ6 N(aked) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6062
| |
Armand (21-05-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 21-05-06 23:24 |
|
Morten D J skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
>
>> Taler slutsalget efter prisnedsættelsen ikke sit klare sprog derom??
>
> Jo, det skulle jeg da mene - men mener FDM også det? .....
> Anyways, modellen kører jo verken værre eller bedre om den har 3 eller 5
> stjerner.
Og da slet ikke når de er tildelt af FDM :-|
--
Armand.
| |
|
|