Køb af MC i Tyskland, hjemmesider?
Fra : B.

Dato : 19-05-06 08:13

Hej!.
Jeg er "faldet" for Honda's VFR 750 som jeg synes er en flot/velkørende MC.
Mit budget er omkring 0-65000 kr. klassen, på DK plader (realistisk?).
Jeg synes ikke rigtig der er det store udbud til salg i DK, jeg kan
ihvertfald ikke find dem!, så jeg overvejer at købe en i Tyskland.
Derfor ville jeg gerne høre om der er nogen som kan anbefale Tyske
hjemmesider som formidler salg, og som er til at finde rundt på/troværdige?
Er selvfølgelig også intereseret i hvis der findes nogle gode eksemplarer i
DK i det prisleje?
Gerne i Jylland, nærmere Syd ville være perfekt, dog intet krav

Mvh Brian

Fra : Jim Andersen

Dato : 19-05-06 08:55

B. wrote:
> [...]
> flot/velkørende MC. Mit budget er omkring 0-65000 kr. klassen, på DK
> plader (realistisk?). Jeg synes ikke rigtig der er det store udbud til

http://www.customimport.dk/Default.asp?SideID=127&ID2=120&ID3=127

1987, 65.000 km., nysynet og nyserviceret med betryggende garanti.
Pris kr. 59.800,-

/jim (der forventer at få en prøvetur som findeløn hvis du køber den)

Fra : CL

Dato : 19-05-06 20:24

"Jim Andersen" skrev...

> [...]
> Pris kr. 59.800,-
>
> /jim (der forventer at få en prøvetur som findeløn hvis du køber den)

60000 kr., for en 19 år gammel MC er godt nok meget over hvad jeg ville
give.
Og 65000 km for sådan en model lyder i mine ører mistænksomt,
med mindre den har kørt hele sit liv på Christians ø.
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : MKS - 74

Dato : 19-05-06 08:56

On Fri, 19 May 2006 09:12:41 +0200, "B." <b_denmark@hotmail.com>
wrote:

>Derfor ville jeg gerne høre om der er nogen som kan anbefale Tyske
>hjemmesider som formidler salg, og som er til at finde rundt på/troværdige?

http://www.mobile.de/

Er den suverænt største database med køretøjer til salg i D., der er
også nogle mindre, men IMO ikke særlig interessante. Tit vil man kunne
finde/få dem lidt billigere på http://www.ebay.de/, der fungerer efter
auktionsprincippet, men risikoen for en der ikke er helt inde i
princippet også tilsvarende større, finder du noget interessant så
spørg gerne her _før_ et evt. køb om det ser fornuftigt ud.
VFR750'eren er iøvrigt en af de cykler det _meget_tit kan svare sig at
hente i D.

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : B.

Dato : 19-05-06 09:09

Tak til jer begge!
Skal overveje det med prøveturen, kommer an på om alt på billedet følger med

/Brian

Fra : Richard

Dato : 19-05-06 17:04

B. wrote:

> [...]
> Jeg synes ikke rigtig der er det store udbud til salg i DK, jeg kan
> ihvertfald ikke find dem!, så jeg overvejer at købe en i Tyskland.

Ikke fordi jeg på nogen måde vil få dig fra at brugtimportere - det er
skam et sjovt og oplevelsesrigt tidsfordriv - men hvor har du kigget? - på
dba.dk er der en snes elller flere til dit budget, og i Sydjylland hos det
tidligere Sydjysk MC Ophug står der da også et par stykkker - se
http://www.mcsyd.dk/Honda.html

Aner intet om dem, men blev opmærksom på forretningen, da der dukkede en
VF1100S op der fornylig

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : B.

Dato : 19-05-06 18:01

> tidligere Sydjysk MC Ophug står der da også et par stykkker - se
> http://www.mcsyd.dk/Honda.html
>
> Aner intet om dem, men blev opmærksom på forretningen, da der dukkede en

Er stødt på linket til deres side, og det ser ikke helt forkert ud....!
Men er der nogen som kender til "foretagendet", gode som dårlige oplevelser?

/Brian