FAQ fra denne konference? (sikre sig mod r~
Fra : Søren

Dato : 18-05-06 16:59

Findes der en FAQ fra denne konference? F.eks. er jeg selv interesseret i at
vide, hvordan man sikre sig, at der ikke er restgæld i en maskine og at den
ikke er stjålet? Det har helt sikkert været oppe at vende en masse gange
før, så derfor kunne en FAQ jo sikkert være tiltrængt?

Findes denne eller vil nogen svare på mine spørgsmål?

Fra : Grunnet

Dato : 18-05-06 17:18

"Søren" <soren@removethis.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikkert være tiltrængt?
> Findes denne eller vil nogen svare på mine spørgsmål?

Ja! det har været oppe mange gange - her er en lille søgning på Google -
newsgroups
http://groups.google.dk/groups/search?hl=da&q=dk.fritid.motorcykel+restg%C3%A6ld&qt_s=S%C3%B8g

Med hensyn til restgæld så ring til Bilbogen" v/retten i Århus på tlf. 86 12
91 45 mellem
kl. 11 og 14.
Du skal oplyse mc'ens stelummer

--
Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2 hjulere m/motor, men intet om MC)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 18-05-06 17:20

Søren skrev den 18 maj 2006 i

> Findes der en FAQ fra denne konference? F.eks. er jeg selv interesseret

[klip]

www.dmcn.dk (!)
www.dmc-org.dk
www.dfmc.dk/