købsaftale til privat salg
Fra : Trine

Dato : 16-05-06 22:34

Nogen vil købe min gamle MC'er. Hvordan sikrer jeg mig bedst muligt, at
ingen af os bliver snydt mht. omregistrering og forsikring?

Fra : SB

Dato : 17-05-06 05:41

"Trine" <1q2wtrineg@webspeed.dk(fjern 1q2w)> skrev i en meddelelse
> Nogen vil købe min gamle MC'er. Hvordan sikrer jeg mig bedst muligt, at
> ingen af os bliver snydt mht. omregistrering og forsikring?

Gå på motorkontoret og hent en indregestringsblanket
når køber så kommer efter din gamle cykel, så udfylder han den og du kører
ned og aflevere den efter handlen, sammen med selvf. registreringsattesten
Husk han/hun skal medbringe et forsikringsbevis, eller du kan også selv
hente et ved et tilfældigt selskab, vedkommende har stadig 14 dage til at
finde et nyt, uden det koster ham noget, hvis han ikke kan lide det du har
valgt

Søren

Fra : Bo Christensen

Dato : 17-05-06 07:28

Trine wrote:
> Nogen vil købe min gamle MC'er. Hvordan sikrer jeg mig bedst muligt, at
> ingen af os bliver snydt mht. omregistrering og forsikring?

på fdm.dk er der en købskontrakt, hvor man krydser af hvem der gør hvad,
hvis den er udfyldt og underskrevet, så er du sikret (så godt du nu kan
være)
/bo