adr. hvor man kan finde brugte Mc i tyskla~
Fra : Jørgen Nygaard

Dato : 16-05-06 19:59

Hej gruppe.

Har lige solgt min XJ 600 S fra 1998 , så skal have fundet noget andet.
Kender mobile.de, men findes der andre "kramkister"?

VH
Jørgen

Fra : carsten.rikke@jensen~

Dato : 16-05-06 20:04

jeg mener autoscout.de også har "cykler".

mvh

Jensen

Fra : Buffizan

Dato : 16-05-06 20:23

> Kender mobile.de, men findes der andre "kramkister"?

Prøv også: http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Home.aspx

mvh Erik

Fra : Richard

Dato : 16-05-06 22:02

Jørgen Nygaard wrote:

> Har lige solgt min XJ 600 S fra 1998 , så skal have fundet noget andet.
> Kender mobile.de, men findes der andre "kramkister"?

Se flere under Alverdens links på dmcn.dk - check evt. også de hollandske

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK