Syn af mc
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-06 18:35

Hej

Så er min XS 400 ved at være klar til syn MEN

der er i parabolen en parkeringspære men jeg kan ikke få parkering på den,
ikke fra tændingslåsen måske er det tændingslåsen der er sat på fra en ikke
europærisk mc
eller hvad ved jeg kan man montere en manuel knap til det skide
parkeringslys?
Eller hvad gør man lige ,der skal vel være parkeringslys på en mc eller
hvad?

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen

Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.com/pro

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-06 20:34

Hej Armand

Tak for dit svar så skal jeg bare have fundet et sted at montere den

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 17-05-06 07:31

"Preben Christensen" <dundersnabelapc.dk> wrote in message
> Hej Armand
>
> Tak for dit svar så skal jeg bare have fundet et sted at montere den

> [...]

Min Aprilia Falco og min kammerats Aprilia Futura har intet parkeringslys.
Det er begge 2004 modeller fra DK. De må således være godkendt uden P-lys.

--
Allan P

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-05-06 06:49

"Allan K. Poulsen" <allanpoulsen@bmb.sdu.dk> writes:

> Min Aprilia Falco og min kammerats Aprilia Futura har intet
> parkeringslys. Det er begge 2004 modeller fra DK. De må således være
> godkendt uden P-lys.

Det prøvede jeg også at argumentere for nede i synshallen. Jeg har nemlig
heller ingen knap/nøgle-pos. til P-lys. 'Det kunne ikke passe' så den blev
betinget godkendt. Andet kritikpunkt på godkendelsen var iøvrigt at min
bagskærm var for kort...

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 08:50

> [...]
> bagskærm var for kort...
>
> --
> Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.

<Hmm hvor længe er det siden ?
den gamle regel (15 cm fra aksel til bagskærm med belastning på cyklen)
gælder
jo ikke mere

Brian jensen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-05-06 09:24

"Brian Jensen" <b.zsnabelaoncable.dk> writes:

> Hmm hvor længe er det siden ?
> den gamle regel (15 cm fra aksel til bagskærm med belastning på cyklen)
> gælder jo ikke mere

Det var en måneds tid efter reglerne blev ændret. Ændringen var åbenbart
ikke kommet fra København og helt til Brønderslev på det tidspunkt ;)