Re: Olielæk efter service... skal jeg beta~
Fra : Andreas

Dato : 16-05-06 17:56

Min mc er klar til afhentning imorgen... skønt nu hvor jeg har måttet
undvære den 3 uger i træk. Fik snakket med værkstedet om prisen og de ville
bare have dækket prisen på bolten til det nye gevind de har lavet - det
drejer sig om 100 kr., så jeg er godt tilfreds.

Tak for alle svarene,
mvh Andreas

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-05-06 18:17

Andreas skrev:

> [...]
> ville bare have dækket prisen på bolten til det nye gevind de har
> lavet - det drejer sig om 100 kr., så jeg er godt tilfreds.

Nå, dét var da godt!
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidmotorcykel/xq9

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 04:25

"Andreas" <skodmail@get2net.dk> wrote in

> [...]
> ville bare have dækket prisen på bolten til det nye gevind de har
> lavet - det drejer sig om 100 kr., så jeg er godt tilfreds.

Ja det var squ da til at overkomme så !

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-05-06 06:28

> [...]
> bare have dækket prisen på bolten til det nye gevind de har lavet - det
> drejer sig om 100 kr., så jeg er godt tilfreds.

Fin løsning på et uheldigt problem. Vil du ud med hvor det var?

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85