forsikring Billigt!!!!
Fra : Mads Pedersen

Dato : 16-05-06 16:28

Har lige fået pris på min mc!

Kun 18000 pr år for en fireblade fra 2005, med kun 2 års kørsel bag mig, og
så er jeg kun 24 år! YES SIR!

Fra : Patrick Westergaard

Dato : 16-05-06 16:43

bor du på en øde ø siden du kan få det så billigt?? og hvilket selskab?

kan huske da jeg fik forsikringprisen med kasko på min gs500 for 2 år siden,
"kun" 12000 i alt, nogle forsikringsfolk som har røget lidt for meget
fjolletobak

Patrick

Fra : tb

Dato : 16-05-06 16:55

> Har lige fået pris på min mc!
>
> Kun 18000 pr år for en fireblade fra 2005, med kun 2 års kørsel bag mig,
> og så er jeg kun 24 år! YES SIR!

ja jeg ville sgu ikke forsikre den billigere hvis jeg havde et selskab!

Meeen er du modig, så kan du da få den ca. 16.000 billigere.... ansvar ved
GF

Fra : Morten Holst

Dato : 16-05-06 18:43

Det behøver man ikke være modig for... Jeg forsikre min cbr 600 ´94 kun med
ansvar. Det er måske lidt et sats men jeg bor langt ude på landet så
risikoen for tyveri er minimeret en del... også pga. fedesen og vomme
(Amerikansk bulldog og Rottweiler) men skulle man vælte kan man i tyskland
købe en tilsvarende og pille stumper fra den for stort set det samme som en
årlig kasko koster. (Hvis bare ikke stellet tager skade selvfølgelig)

Morten

Fra : tb

Dato : 16-05-06 19:29

> [...]
> købe en tilsvarende og pille stumper fra den for stort set det samme som
> en årlig kasko koster. (Hvis bare ikke stellet tager skade selvfølgelig)

enig, og jeg har også kun ansvar. Meen der er forskel på ex min CBR1K til
max 40.000 i værdi, og så en mc til 100-200.000.

Fra : Morten Holst

Dato : 16-05-06 20:29

Det kan jeg kun give dig ret i. Hvis jeg havde en maskine til 100.000+ ville
jeg også have kasko på den... Og sove ved siden af den om natten :)

Mår der et tale om cykler i 50-60.000 kr. klassen synes jeg det er lidt
spild... men det er jo bare min mening.

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-05-06 16:59

Mads Pedersen wrote:
> Har lige fået pris på min mc!
>
> Kun 18000 pr år for en fireblade fra 2005, med kun 2 års kørsel bag mig, og
> så er jeg kun 24 år! YES SIR!

Billigt, right. "Hvor mange timer skal en ekspedient arbejde for at få
forsikret en fireblade"

Jeg giver ~1500/9mdr. for ansvar på min FJ. Det er heller ikke billigt.

--
vh
Torben - autoriseret nærigrøv

Fra : Psypher

Dato : 16-05-06 17:51

"Mads Pedersen" <mads@digital-eyes.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige fået pris på min mc!
>
> Kun 18000 pr år for en fireblade fra 2005, med kun 2 års kørsel bag mig,
> og så er jeg kun 24 år! YES SIR!

Skal give 9000,- for en spritny Fireblade,
har ikke haft en MC i eget navn og skulle ikke flytte
andre forsikringer er 30 år.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02 Solgt

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 16-05-06 19:58

Mads Pedersen wrote:
> Har lige fået pris på min mc!
>
> Kun 18000 pr år for en fireblade fra 2005, med kun 2 års kørsel bag
> mig, og så er jeg kun 24 år! YES SIR!
My goodiness. Det er mere end jeg betaler for 2 biler, 1 mc, hus,
ansvarsforsikring og hvad de nu har prakket mig på. Nyd endelig hver en
kilometer.

FOCs

Fra : Ninja Rider

Dato : 16-05-06 20:11

Hejsa

Mads Pedersen skrev:
> Har lige fået pris på min mc!
> Kun 18000 pr år for en fireblade fra 2005, med kun 2 års kørsel bag mig, og
> så er jeg kun 24 år! YES SIR!

Ja det er da billigt. Jeg gav 36.000,- for en kasko på min ZX-6R 636 '03
, da jeg købte den.
Jeg var kun 19 på det tidspungt.
Jeg ombestemte mig, og kørte med ansvar på den istedet for 2400,- i
stedet. Så brugte jeg 4k på låse og alarmer.

Mvh Emil
--
Kawasaki GPz 550....
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Eg Egemarke

Dato : 16-05-06 21:16

Det er DYRT, men jeg gir osse kun 2185 Skr for min Cbr 1000 F Sc24 med det
hele, bevares jeg gav osse kun 16000 Kr for maskine da jeg købte den for
snart 2 år siden
(hviske hviske flyt til sverige det er meeget billigere herovre)
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Neser

Dato : 16-05-06 21:25

> Har lige fået pris på min mc!
>
> Kun 18000 pr år for en fireblade fra 2005, med kun 2 års kørsel bag mig,
> og så er jeg kun 24 år! YES SIR!

IF mente også at jeg for 4-5 år siden skulle give knap 28.000 kr. årligt for
kasko på min '89'er Kawa GPz600R.

Var på det tidspunkt kun 19 år og havde intet ancinnetet, men de ville så
godt give mig et år gratis, så den kunne komme "ned" på ovennævnte beløb.

Fair kunne lave samme forsikring for 12.000 årligt dengang...

- Neser

Fra : mark@improve.dk

Dato : 16-05-06 21:38

Mads Pedersen skrev:

> Har lige fået pris på min mc!
>
> Kun 18000 pr år for en fireblade fra 2005, med kun 2 års kørsel bag mig, og
> så er jeg kun 24 år! YES SIR!

Det lyder sådan set billigt nok i mine ører også! :) GF ville ikke
engang give mig et kasko tilbud på min '94 GS500, jeg er 20. Til
gengæld ville de gerne _ansvars_ forsikre min brugte bil fra '91 med
en købsværdi på 10.000kr til 10.500 årligt! Hvis jeg skulle have
den kaskofosikret så skulle jeg punge op med YDERLIGERE 18.500
årligt, seriøst, regner de med at jeg totalskader min bil to gange
årligt?

Fra : Morten Holst

Dato : 16-05-06 21:56

Jeg har lige solgt min Opel Frontera og købt en gammel VW polo fra ´83. Den
får GF 4600,- om året i ansvar. Men 7 års anc.
Tilbudet på den cbr600 f2 jeg har kigget på ligger på 2441,- om året. fik
mc-kort i sidste uge... Hvordan hænger det lige sammen?

Morten

Fra : Anders Majland

Dato : 16-05-06 22:26

> Tilbudet på den cbr600 f2 jeg har kigget på ligger på 2441,- om året. fik
> mc-kort i sidste uge... Hvordan hænger det lige sammen?

Forsikringer er en jungle - Det er ikke til at til at få øje på logikken.
Indtil 2004 havde jeg en ganske ordinær mazda med 2,2liter motor og
insprøjtnih .Den gav jeg ~3500 i ansvar for hos GF mens Top Danmark ville
have over 8000kr for sådan en kedelig stationcar. TopDK kunne ikke lide at
den havde en 2,2liter motor - lidt tåbeligt da den ikke havde mere end 110HK
eller det samme som en "moderne" 1,6'er .... Jeg gav da også ~3500kr for
kasko på en XT600 ....

Igen det er svært at sige noget generelt om hvad det bedste selskab vil være
for en tilfældig - der er så mange forskellige faktorer som de lægger vægt
på ...

Fra : Kenneth

Dato : 16-05-06 21:50

"Mads Pedersen" <mads@digital-eyes.dk> wrote in message
> Har lige fået pris på min mc!
>
> Kun 18000 pr år for en fireblade fra 2005, med kun 2 års kørsel bag mig,
> og så er jeg kun 24 år! YES SIR!

Jeg var også tvunget til kun at have ansvar på min ST1100, som jeg købte fra
ny de første 3 år. Da jeg rundede det skarpe hjørne kunne jeg få den
forsikret til 5700,- incl. kasko, hvilket er det, jeg giver nu.

--
Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Morten Holst

Dato : 16-05-06 22:08

Det turde jeg sgu ikke!

Jeg har en kollega der købte en ny R1´er. Den havde han i 2 måneder og en
morgen var den væk. 20% i selvrisiko ved tyveri... surt. Det kan hurtigt
komme til at koste penge selvom man har kasko på.

Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-05-06 22:13

"Morten Holst" <stigsnaes@tdcadsl.dk> writes:

> Jeg har en kollega der købte en ny R1´er. Den havde han i 2 måneder
> og en morgen var den væk. 20% i selvrisiko ved tyveri... surt. Det
> kan hurtigt komme til at koste penge selvom man har kasko på.

En god grund til at være ekstra vågen når man handler forsikring. Top
Danmark er med på den fusker-agtige metode.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 17-05-06 12:50

Mads Pedersen wrote:

> Har lige fået pris på min mc!

> Kun 18000 pr år for en fireblade fra 2005, med kun 2 års kørsel bag mig, og
> så er jeg kun 24 år! YES SIR!

Puha.... Er meget glad for Runa
Kasko. Kørsel dækker i 9 måneder, tyveri-brand og hærværk dækker i 12
måneder.
Pris 1455 pr. år selvrisiko er 4.000,- også ved tyveri og jeg stiger ikke
ved ulykke
Er 26år og hår kørt i eget navn siden jeg var 18. Står som elitebillist

/
Jesper