forsikring igen igen
Fra : brian/hon 750

Dato : 16-05-06 16:06

overvejer stærkt at købe en viffer honda 750 vfr ca fra 95-97.Men den er
lidt dyr så det bliver nok nødvendig med kasko.men selv om man er 38 og er
elite billist og mc ist er de jo ikke rigtig kloge med deres priser med
mindre man flytter alle sine forsikringer.nogle gode forslag på hvem der er
til at snakke med.
MHV hon 750

Fra : tb

Dato : 16-05-06 16:56

> [...]
> mindre man flytter alle sine forsikringer.nogle gode forslag på hvem der

FLYT alle dine forsikringer. Selvom vi har et hav af forsikringer .- bla på
to biler, så kan det SAGTENS betale sig at flytte hele molivitten....

fdm/bauta/rune/lb + gf + alka er gode bud på billige mc forsikringer....

Fra : Glavind

Dato : 16-05-06 18:43

"brian/hon 750" <bstk@FJERNstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mindre man flytter alle sine forsikringer.nogle gode forslag på hvem der

Hej Brian.
Vi har lige flyttet alle vores forsikringer.
2 biler
1 campingvogn
hus
indbo
2 ulykke
Vi flyttede fra Trekroner til Alka og sparede netto - - - og hold nu godt
fast. 8000 gode danske kroner.
Dækningerne er de samme med en undtagelse.
Ulykke giver ikke så meget i erstatning ved død. Hvad skal jeg også med
pengene der hvor jeg skal hen

mvh
Glavind