BMW K100RT Instruktionsbog
Fra : Rene Bitsch

Dato : 16-05-06 06:58

Hej venner
Jeg har lige købt en importeret BMW K100 RT fra Italien.
Selvfølgelig er instruktionsbogen også på italiensk.
Er der nogen, der ved, hvor man kan skaffe en dansk, engelsk eller
tysk udgave af sådan en fætter.

Hilsen René Bitsch
K 100 RT - 1987

Fra : Lars

Dato : 16-05-06 14:00

Hej Rene
Prøv Køsters Motorboghandel, Randers, Mail: kosters_boghandel@post.tele.dk,
det er helt utroligt hvad han har.
Hilsen
Lars
BMW R45

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-06 15:46

Hej
Jeg prøvede for et stykke tid siden at få en til en K 1100 LT 1992, med der
er ikke nogen på skandinavisk sprog, eller engelsk, kun tysk, så det er nok
også det eneste du kan få til din, hvis du overhovede kan få noget. Du
skulle nu også prøve BMW forhandlerne, især Egå afdelingen, de var meget
behjælpelig da jeg kontaktede dem.
Men god jagt

Venlig hilsen
Bo Stange
www.dfmc.dk/?id=1020

@dtext.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-06 15:46

Hej

Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.com/pro

Fra : p.jarnbak

Dato : 16-05-06 21:20

"Rene Bitsch (slet 3M9NA)" <renebitsch@3M9NAmail.dk> wrote in message
> [...]
> Selvfølgelig er instruktionsbogen også på italiensk.
> Er der nogen, der ved, hvor man kan skaffe en dansk, engelsk eller

Det burde være muligt at få en bog på norsk hos bmw, men
det har du vel prøvet.Prøv ebay hvis du vil ha en på engelsk
der nogle gange en til salg der.
Hej Palle.