Så er der adgang til dba indtil 21-05-2006~
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 15-05-06 12:38

Take it away

hamselv herfra
--
www.dkmc.dk

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 15-05-06 20:04

Øhhhhh ja, der kommer jo selvfølgelig lige en mail også hehe

offentlig SNABELA hamselv.org

hamselv herfra

Fra : Leif

Dato : 16-05-06 18:52

"hamselv(DKMC)" <hamselv@.dk> wrote in message
> Øhhhhh ja, der kommer jo selvfølgelig lige en mail også hehe
>
> offentlig SNABELA hamselv.org
>
> hamselv herfra

Er det bare mig eller mangler der ikke ligesom en oplysning om selve
adgangskoden?
/Leif

Fra : Kramme

Dato : 16-05-06 19:50

"Leif" <DrlykkesSLETMIG@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er det bare mig eller mangler der ikke ligesom en oplysning om selve
> adgangskoden?
> /Leif

[snip] Du har indenfor en time forsøgt at logge på dba.dk fem gange - alle
gange forgæves. Af sikkerhedsmæssige årsager vil der gå en time, før du igen
kan forsøge at logge ind på dba.dk.
Hvis du har glemt dit brugernavn og/eller din adgangskode, kan du få hjælp
[/snip]

sikkerhed fra dba's side forhindrer for mange login's

Kramme

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 16-05-06 21:31

"Leif" <DrlykkesSLETMIG@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er det bare mig eller mangler der ikke ligesom en oplysning om selve
> adgangskoden?
> /Leif

Hvis jeg tror du mener hvad jeg tror du mener, så er det helt forkert.
Du skal bare sende et link til mig, f.eks
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=44669996,
her i gruppen eller på min mail og så sender jeg da lige lidt tlf og e-mail
tilbage til dig på sælger.
SÅledes sker det.

hamselv herfra

Fra : Henrik Lyck

> [...]