MC Beklædning
Fra : Stig Sørensen

Dato : 14-05-06 19:50

Hej.

Nu går den ikke længere i cowboybukser og pilotjakke. Jeg skal have mig
noget rigtigt mc-tøj.
Det skal ikke være læder.

Jeg har kigget nede hos den lokale mc-pusher og priserne ligger lidt for
højt for en sønderjyde som jeg nu er.
På Louis.de er priserne jo noget pænere og har læst meget godt om Louis.de
- men hvordan hulen handler jeg tøj der? Hvordan sikrer jeg mig at det
sidder og passer på min krop som det nu burde?

Nogle der kan give lidt erfaringer fra sig, hvad beklædning og netkøb
angår?

På forhånd tak.

Mvh
Stig

Fra : Futte & Co.

Dato : 14-05-06 20:06

Stig Sørensen wrote:
> [...]
> mig at det sidder og passer på min krop som det nu burde?
>
> Nogle der kan give lidt erfaringer fra sig, hvad beklædning og netkøb

For en sy'jye som dig betyder en tur over grænsen vel ikke det store.
Jeg har da besøgt de 3 "store" tyske butikker adskillige gange, og jeg
skal endda betale for transport fra øen, ik ! (endnu en afgift på de
skatteplagede surt sammensparede skillinger)

--

Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975

Fra : Stig Sørensen

Dato : 14-05-06 20:17

On Sun, 14 May 2006 21:05:43 +0200, Futte & Co.
<Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote:

> [...]
> skal endda betale for transport fra øen, ik ! (endnu en afgift på de
> skatteplagede surt sammensparede skillinger)

Det skal lige siges at jeg bor i Østjylland nu, men hvad penge og priser
angår, er jeg stadig pære sønderjysk
Det er en skam at jeg først nu finder ud af at der ligger gode butikker
nær grænsen, da jeg lige har været hjemme i sønderjylland i forgårs!

Nå, men så har jeg jo en undskyldning for at besøge de gamle endnu engang

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 14-05-06 20:09

> klip
> Jeg har kigget nede hos den lokale mc-pusher og priserne ligger lidt for
> [...]

Tøj skal prøves. Køb ikke kun pr. postordre.
Hvorfor kører du ikke til Hein Geericke eller Bruno ved Flensborg? Eller til
Oeversee? De har da tøj der er mindst lige så godt som ved Louis.
Man kan faktisk også finde ganske fornuftigt tøj herhjemme til rimelige
penge. Forhandlerne har tit tilbud i de forskellige mærker.
Hilsen Matthias

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-05-06 20:36

Stig Sørensen wrote:
> Hej.
>
> Nu går den ikke længere i cowboybukser og pilotjakke. Jeg skal have mig
> noget rigtigt mc-tøj.

Ikke selvdestruktiv længere?

> [...]
> Louis.de - men hvordan hulen handler jeg tøj der? Hvordan sikrer jeg mig
> at det sidder og passer på min krop som det nu burde?

Brug deres målskema, og vær parat til at sende retur hvis du rammer
forkert. Køb et mærke med størrelser til din figur (jeg bruger f.eks de
lange størrelser, som f.eks. Vanucci har i nogle af deres produkter.),
så du kan justere et nummer eller 2 hvis du rammer galt.

> Nogle der kan give lidt erfaringer fra sig, hvad beklædning og netkøb
> angår?

Jeg var heldig med bukser til mig og jakke og støvler til fruen. Louis
får du ikke bøvl med mht. bytning.

--
vh
Torben

Fra : Martin Christiansen

Dato : 14-05-06 21:47

> Jeg var heldig med bukser til mig og jakke og støvler til fruen. Louis får
> du ikke bøvl med mht. bytning.

Enig. Jeg fik min hjelm byttet til en anden størrelse, og min jakke+bukser
til et andet mærke, da jeg ikke var tilfreds med pasformen på det første sæt
jeg købte. Man skal dog selv betale for returfragten, når man bor uden for
DE. Returnerer du varen, får du pengene tilbage (har du købt med visa,
bliver pengene tilbageført til din konto).

---