Honda CBR 1000 CS24
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 14-05-06 16:20

Hej .
Er der nogle Honda ejere med ovennævnte MC, der kan fortælle mig hvor meget
den skal kunne køre på literen ved almindelig landevejskørsel, synes at min
nysanskaffede (brugte) er lidt hård ved brændstoffet ;o(

John

Fra : tb

Dato : 14-05-06 16:53

> [...]
> meget den skal kunne køre på literen ved almindelig landevejskørsel, synes
> at min nysanskaffede (brugte) er lidt hård ved brændstoffet ;o(

Jeg har haft nogle stykker af dem, og har vel ialt randt 100kkm på sådanne
maskiner (and still running

Min rekord i begge retninger er 10 og 21 km/l

Men det normale er 18 ved normal kørsel ala det billister gør og 15 ved
frisk. Dette er ved orig udstød. og ingen gejl.

Fra : CBR-DK

Dato : 14-05-06 21:52

"John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget den skal kunne køre på literen ved almindelig landevejskørsel, synes
> at min nysanskaffede (brugte) er lidt hård ved brændstoffet ;o(

Min ligger støt på de ca. 15-16 km/l - næsten usanset hvor "pænt" jeg kører.

mvh. Kim

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 15-05-06 07:34

> Min ligger støt på de ca. 15-16 km/l - næsten usanset hvor "pænt" jeg
> kører.
>
> mvh. Kim

Hej Kim

Prøv at se om strålerørrene er slidte, når alle de almindelige service
punkter er kontrolleret.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Nicolaj C.

Dato : 15-05-06 08:48

"John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> wrote in message
> [...]
min
> nysanskaffede (brugte) er lidt hård ved brændstoffet ;o(

18km/l i gennemsnit.

SC24