Hyggelig mc film...
Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-05-06 20:14

har lige set den her:
http://imdb.com/title/tt0412080/

den er ret sjov/god

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-06 00:10

Herre fed film, især hvis man læser lidt om filmens hovedperson. Han har
stadig rekorden i 600ccm ifølge den side jeg frekventerede.

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-05-06 00:51

Thomas Jensen wrote:
> har lige set den her:
> http://imdb.com/title/tt0412080/
>
> den er ret sjov/god

Ja den er rigtig dejlig.. Kan varmt anbefales.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Johnni

Dato : 14-05-06 20:44

Jup god film

--

/Johnni
http://www.dfmc.dk/?id=604

Fra : "> Allan

Dato : 15-05-06 07:46

> den er ret sjov/god

Det er den - og til sidst i filmen siger de saa at hans rekord stadig
staar...
201 mph paa en streamliner under 1000 cc...
Det slog jeg saa op paa nettet ...
Don Vesco: 1974 -- On Oct. 1, Don set a new AMA record with an average speed
of 281.702 mph at Bonneville, with a motorcycle streamliner powered by twin
Yamaha TZ750 road racing engines.

Saa vidt jeg ved er filmen fra sidste aar (2005) ?

Mvh
Allan

Fra : Armand

Dato : 15-05-06 16:35

> [...]
> of 281.702 mph at Bonneville, with a motorcycle streamliner powered by twin

Firetakt??

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-06 17:19

Armand skrev i meddelelsen
<44689f65$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk>...

>Firetakt??

"powered by __twin__ Yamaha TZ750 road racing engines."

--
mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Armand

Dato : 15-05-06 21:18

Orla Pedersen skrev:
> Armand skrev i meddelelsen
> <44689f65$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk>...

> "powered by __twin__ Yamaha TZ750 road racing engines."

Der hvor jeg ville hen, var at der sikker findes et væld af klasser
indenfor sådanne rekorder, og at Munro's rekord måske galdt for en
firetakts-klassificering til forskel for Don's :-/
Til forskel kører Don heller ikke med std. motor qua RR-totagger, og til
overflod i dobbelt-konfiguration.
Det kan ikke undre mig hvis de to rekorder ikke hører til i samme fold!

--
Armand.

Fra : TGSC

Dato : 15-05-06 21:52

"Torque" er også sjov, hvis man kobler fornuften fra inden man ser
den, og til igen inden man går ud i garagen ;->
http://www.imdb.com/title/tt0329691/
Den er diskuteret her :
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/browse_frm/thread/cdf030de6d5dc611/0ac07ea52fa4cbf1?q=torque&rnum=1#0ac07ea52fa4cbf1