Trim af en BMW K100
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 13-05-06 19:39

Hej
Min "nye" K100 trænger til en justering / synkronisering.
Jeg har hørt fra et par stykker, at det ikke er alle reparatører, som
slipper lige heldigt fra dette.
Kender i nogen - som i vil anbefale i Århus-området ?? (evt
"ikke-anbefale").
Er der besparelse ved at rulle til Flensburg?

Takker
Jørn

Fra : Henrik Olsen

Dato : 14-05-06 16:52

Jørn N. Andersen (slet BX7OC) wrote:
> Min "nye" K100 trænger til en justering / synkronisering.

Hvis det er til tomgangsjustering, så har jeg udemærket erfaring med
http://www.carbtune.com.

De øvrige synkroniseringsskruer bør ikke røres.

/Henrik

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-05-06 18:22

"Jørn N. Andersen (slet BX7OC)" <jna@BX7OCc.dk> wrote in message
> [...]
> Kender i nogen - som i vil anbefale i Århus-området ?? (evt
> "ikke-anbefale").
> Er der besparelse ved at rulle til Flensburg?

I Århusområdet kender jeg ikke umiddelbart til nogen, men jeg kan anbefale
Xpedit (www.xpedit.dk) i Ølgod.
Jo, det koster nok mere end en justering i Tyskland, men de er dygtige og
omhyggelige - og svært hyggelige. Og nej, jeg arbejder *ikke* hos dem.
Rune, Jan og Kurt gør det bedre end BMW København IMO, jeg kan varmt
anbefale dem - men okay, Jan Nygaard i Københavnsområdet er vist også mere
bilmand end noget andet, det er vist den oplevelse, som flere i den danske
BMW-mc-klub har. (Jeg sidder på Sjælland, deraf min reference til den
sjællandske "repper".)
Jeg skal så ikke kunne sige, om der findes dygtige BMW-mekanikere i Jylland
i privatfirma-regi, ud over Xpedit-folkene - det er jo ikke umuligt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk