suzuki GSX1100R årg 95 vs SV1000 årg 06
Fra : p.a

Dato : 13-05-06 14:28

hej drenge
hvad h skal man vælge. en "gammel" sjov cykel eller bruge de flere kr og
finde en sv 1000, ikke de nemmeste cykler at samligne

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 13-05-06 14:30

"p.a" skrev

> hej drenge
> hvad h skal man vælge. en "gammel" sjov cykel eller bruge de flere kr og
> finde en sv 1000, ikke de nemmeste cykler at samligne

Prøv dem begge, og tjek forsikringen på begge, og vælg den der
tiltaler dig mest!

kim..

Fra : p.a

Dato : 13-05-06 16:58

har haft 750w i 4 år og vil nu have noget andet,
syntes SV100S lyder til at være en lige så sjov afløser som en 1100R men jeg
ved ik lige hvad man skal.
forsikring er ik noget problem

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 14-05-06 00:53

"p.a" skrev:

> ved ik lige hvad man skal.
> forsikring er ik noget problem

Kan kun svare for mig selv, men jeg ville vælge dinosauren
Gsx-r 1100, men det står jeg nok ene om! Har en ting med
de fire cylindrede suzukier, er ligeglad hvad folk de siger! De
holder stadigt SVerne er måske også udemærket!

kim..

Fra : Molnit

Dato : 14-05-06 09:01

Kim (Bandit600) skrev:

> [...]
> de fire cylindrede suzukier, er ligeglad hvad folk de siger! De
> holder stadigt SVerne er måske også udemærket!

   SV1000 vs. GSXR1100... så må jeg også indrømme at jeg også ville vælge
GSXR'en... og man kan da få en af de vandkølet årgange, for mindre penge
end SV'en :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : tb

Dato : 13-05-06 23:14

"p.a" <axelFJERNDETTEgaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hej drenge
> hvad h skal man vælge. en "gammel" sjov cykel eller bruge de flere kr og
> finde en sv 1000, ikke de nemmeste cykler at samligne

De er jo ret forskellige. Jeg har en 19 år gammel CBR1000 og jeg prøvede
fornyligt en sprit ny SV1000er. Jeg var MEGET skuffet. den træk elendigt
fra bunden, rystede a h. til og var i det hele taget meget mere anstregende
at køre på.
Bevares, man sad godt, den bremsede godt og den så godt ud osv.
Men en V2'er ER altså ret forskellig fra en række-4, så prøv om den er noget
for dig.