Endelig!
Fra : Morten Holst

Dato : 11-05-06 09:58

Hej Ng.

I går (onsdag den 10) bestod jeg køreprøve til bus og mc... 2 kort på samme
dag... det kan man kun være tilfreds med.

Ser frem til at møde jer på de danske landveje i sommer.

Morten Holst

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 10:07

Morten Holst wrote:
> [...]
> dag... det kan man kun være tilfreds med.
>
> Ser frem til at møde jer på de danske landveje i sommer.

Vil nødig møde en bus på de små landeveje :p

Mvh Jesper G, GS500

Fra : Morten Holst

Dato : 11-05-06 11:55

Hej Jesper...

Tro mig i det her vejr bliver det på mc!

Er du tilfreds med din GS500? Har overvejet t købe sådan en.

Morten Holst

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 16:43

Morten Holst wrote:
> Hej Jesper...
>
> Tro mig i det her vejr bliver det på mc!
>
> Er du tilfreds med din GS500? Har overvejet t købe sådan en.
>
> Morten Holst

Hej Morten.

Jeg er længe tilfreds med min GS500E. Har haft den i lidt over 1 år og
det er min 3. cykel, men hvis jeg havde pengene dengang var det blevet
min første. Jeg bruger min til både længere ture (mest 2*275km tur/retur
på en weekend) og til lidt små hyggeture, samt daglig transport. Den er
let at køre og til at få fat i for rimelige penge (alt er jo relativt).
Jeg har både givi sidetasker og topboks på den, så den også kan bruges
til noget praktisk. Taskerne tager 20 sec at pille af, hvis man skal ud
og køre med tøser ;)
Mekanisk er den forholdsvis simpel at have med at gøre. Faktisk så
simpelt, at jeg godt selv tør at lave service på den. (Også fordi jeg er
for nærrig til at give 1200kr + dele til et værksted for noget man selv
kan gøre for få hundrede kr. Det kræver dog at man har værktøjet, men
hvis man køber en del på louis.de, så har det stort set tjent sig selv
ind første gang man selv laver service.)
Cyklen kører min 20km/l..
Alt i alt en god begyndercykel der er til at betale sig fra og ikke har
nok heste til at man kører dig selv ihjel lige med det samme, men dog
nok heste alligevel til at man gider at beholde den i nogle år.
Jeg vil anbefale at du køber dig en med kåbe. Det bliver man glad for i
længden.

Mvh Jesper G, GS500E

Fra : Morten Holst

Dato : 11-05-06 20:50

Det lyder sgu som en fin maskine.
Skal bare lige have fundet kontanterne et sted :)

Hvis du støder på en på din vej må du endelig sige til.

Morten

Fra : Jeppe Høiby

> Skal bare lige have fundet kontanterne et sted :)
>
> Hvis du støder på en på din vej må du endelig sige til.

Mon ikke der er nogen i DBA

Jeppe Høiby
Web-udvikler
<http://awake.dk/>

Fra : Morten Holst

Dato : 11-05-06 22:08

Hej Jeppe.

Jo der er 2 der kunne have interesse... Meeeen vi skal lige have snakket
lidt om prisen.

Fra : Jeppe Høiby

Fra : Kramme

Dato : 11-05-06 12:21

"Morten Holst" <stigsnaes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> I går (onsdag den 10) bestod jeg køreprøve til bus og mc... 2 kort på
> samme dag... det kan man kun være tilfreds med.

Tillykke med det, godt gået

V.H Kramme

Fra : Morten Holst

Dato : 11-05-06 20:50