meget billige varer hos fc-moto.de
Fra : k

Dato : 10-05-06 18:16

Hejsa folks

Ville bare fortælle jeg har netop købt følgende hos fc-moto.dk:
1 sæt sidi vertigo pro støvler til 2175 kr (vejl 3300kr)
1 sæt berik handsker til 825kr - vejl 1500kr
1 berik dragt til 4600 - vejl 7000

dragt kom efter 5 dage som lovet, handsker og støvler efter 2 dage som
lovet...

super sted at handle

Mvh
KAsper

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-05-06 18:48

k skrev den 10 maj 2006 i

> Hejsa folks
>
> Ville bare fortælle jeg har netop købt følgende hos fc-moto.dk:

[klip]

Mon ikke du mener fc-moto.de?

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Ken Sørensen

Dato : 10-05-06 22:27

"k" <otzen@tv.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa folks
>
> Ville bare fortælle jeg har netop købt følgende hos fc-moto.dk:
> 1 sæt sidi vertigo pro støvler til 2175 kr (vejl 3300kr)

jeg har et par støvler af samme model til 200 euro i louis ab lager....

/Ken
Hornet '04