Ny cykel, maks. 80.000,-
Fra : Lasse Nygaard

Dato : 08-05-06 20:18

Hejsa!

Jeg har et møde med banken på torsdag, angående køb af ny cykel.

Men inden jeg tager valget vil jeg konsultere jer :)

Jeg havde min tidligere tråd om klassiske touringmaskiner, og faldt lidt
for BMW, men.

Jeg er en V-Twin elsker, mange kubik og milde knaster.

Jeg er til

Choppere, klassiskere, langfartsmaskiner.

Jeg havde da kigget på en Harley XLCH fra '75 til 79.000,-

Pæn stand, og et design jeg kunne li', ikke for meget af alt.

Jeg er åben for det meste.

Er en Vincent helt ude for min prisklasse?

Fra : AW på ZRX

Dato : 08-05-06 20:36

> Er en Vincent helt ude for min prisklasse?´

Dem jeg kan finde i England ligger mellem 18.000 og 28.000 pund.
Det var godt nok en hurtig søgning, men mon ikke det er en gang skrammel i
din prisklasse.

Allan
(Der sidder for meget ved computeren og kører for lidt)

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 08-05-06 20:45

AW på ZRX skrev:

> [...]
> din prisklasse.
>
> Allan
> (Der sidder for meget ved computeren og kører for lidt)

Av for den.

Jeg spurgte fordi jeg ikke tidligere har set nogle Vincents til salg :)

Fra : Kramme

Dato : 08-05-06 20:50

"Lasse Nygaard" <nugiz@compuclub.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er en V-Twin elsker, mange kubik og milde knaster.
>
> Jeg er til
>
> Choppere, klassiskere, langfartsmaskiner.

Havde du bare skrevet V-elsker og all-roundmaskine, så havde jeg helt klart
anbefalet en Honda VFR750 SC36 proarm.
En rigtig holdbar slider som du ikke kommer til at miste store penge på og
så er der lyden ...prøv evt. at snuse lidt til den på nettet
Der findes en del flotte eksemplarer til de 80 K som er dit budget.

V.H Kramme

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 08-05-06 21:20

Kramme skrev:

> [...]
> så er der lyden ...prøv evt. at snuse lidt til den på nettet
> Der findes en del flotte eksemplarer til de 80 K som er dit budget.

Er det en anden svingarm den er udstyret med?

Hvis jeg nu skal have en chopper i den prisklasse, hvad skal man så gå
efter?

Fra : Kramme

Dato : 09-05-06 16:23

"Lasse Nygaard" <nugiz@compuclub.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en anden svingarm den er udstyret med?

Det er en enkeltarm, hjulet er kun ophængt i den ene side !

Fra : Jake

Dato : 09-05-06 07:25

Lasse Nygaard wrote:
> Jeg er en V-Twin elsker, mange kubik og milde knaster.
>
> Jeg er til
>
> Choppere, klassiskere, langfartsmaskiner.

Med dine ønsker og budget ville jeg kigge på en Yamaha XVS 650 Dragstar
Der er en del i den blå, der matcher dit budget

/Jake
XJ600

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 09-05-06 07:54

Jake skrev:

> Med dine ønsker og budget ville jeg kigge på en Yamaha XVS 650 Dragstar
> Der er en del i den blå, der matcher dit budget
>
> /Jake
> XJ600

Meget interessant :)

Jeg overvejer pt. den eller en SV650 hvis det skal være :)

Fra : Siavash T.

Dato : 09-05-06 10:22

Hej,

Hvorfor ikke en Kawa VN750? Jeg kan oven i købet hjælpe dig med at
finde sådan en til en god pris.

vh
Siavash
http://www.dfmc.dk/?id=544

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 09-05-06 21:05

Siavash T. skrev:
> Hej,
>
> Hvorfor ikke en Kawa VN750? Jeg kan oven i købet hjælpe dig med at
> [...]

Jeg er til de lave brede choppere :)

Er der nok punch i en XVS 650? Og kan den komme til at lyde som de store
1100 modeller eller noget i den stil?

Jeg mener den karakteristiske smælende chopper lyd...

Fra : Brian Sørup

Dato : 10-05-06 16:02

> [...]
store
> 1100 modeller eller noget i den stil?
>
> Jeg mener den karakteristiske smælende chopper lyd...

Hvad med en Suzuki Intruder ?
En kammi har een til salg, med bred gaffel, sænket m.m.
send en mail til camaroFJERNpower454@hotmail.com hvis du er int. i et
par
billeder.
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 10-05-06 16:06

Brian Sørup skrev:
> "Lasse Nygaard" <nugiz@compuclub.dk> skrev i en meddelelse

>>> Siavash

> store

> Hvad med en Suzuki Intruder ?
> En kammi har een til salg, med bred gaffel, sænket m.m.
> [...]
1500'er modellen?

Fra : Brian Sørup

Dato : 10-05-06 18:58

> 1500'er modellen?

Nej - en VS700 vistnok fra USA/Canada
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Emil

Dato : 09-05-06 10:25

Lasse Nygaard skrev:
> Jeg er en V-Twin elsker, mange kubik og milde knaster.
> Jeg er til
> Choppere, klassiskere, langfartsmaskiner.

> Jeg er åben for det meste.

Nu er jeg selv ved at kigge på Moto Guzzier, og måske det også er
noget for dig? Vist en lidt speciel slags maskine, men massere af V2
sjæl.

Mvh.

Emil S. Hansen