Tidspunkt St. Bededag Aalborg?
Fra : LR

Dato : 08-05-06 19:26

Hejsa

Nogen som kender tidspunktet, syndes ikke lige jeg kan finde det nogen
steder?

mvh Lars

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 08-05-06 20:19

Hej Skal hente min nye brugte MC på onsdag, og vil da gerne med på træf
rundt omkring.
Hvor finder jeg oplysninger om sådanne?
Mvh John
kommemde Honda CBR 1000 - kører

Fra : Henning Nielsen

Dato : 08-05-06 20:28

"LR" <lr_nospam@nospam.oz1hmn.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Nogen som kender tidspunktet, syndes ikke lige jeg kan finde det nogen
> steder?

Hej. Prøv denne link
http://www.ulvenemc.dk/bededag-06.pdf

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-06 21:01

Prøv her

http://www.ulvenemc.dk/

Hilsen Bent.

Fra : René Hvid

Dato : 08-05-06 21:05

> [...]
> Hejsa
>
> Nogen som kender tidspunktet, syndes ikke lige jeg kan finde det nogen

Vi mødes fra klokken 12, og selve turen starter kl. 16.

Husk iøvrigt ar det i år er flyttet ned på havne fronten i stedet for
gammeltorv.

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : LR

Dato : 08-05-06 21:35

> Vi mødes fra klokken 12, og selve turen starter kl. 16.
>
> Husk iøvrigt ar det i år er flyttet ned på havne fronten i stedet for
> gammeltorv.

Ok, takker. Jeg kiggede på jeres hjemmeside, man fandt kun datoen, ikke
noget tidspunkt

mvh Lars

Fra : Martin Clemmensen

Dato : 08-05-06 22:49

René Hvid wrote:
> Vi mødes fra klokken 12, og selve turen starter kl. 16.
>
> Husk iøvrigt ar det i år er flyttet ned på havne fronten i stedet for
> gammeltorv.

Hvordan foregår det, møder man bare op og parkerer et sted hvor der er
plads eller er der noget tilmelding eller hvorledes?

Står rosdahls i pdf'en, går ud fra det er rosdahls på strandvejen 6 der
er tale om?

--
Martin GS500E 1992

Fra : René Hvid

Dato : 09-05-06 16:57

"Martin Clemmensen" <no@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvordan foregår det, møder man bare op og parkerer et sted hvor der er
> plads eller er der noget tilmelding eller hvorledes?

Ja man møder bare op, og så går der nogen ulve rundt og anviser
parkeringspladser.
Der er ingen form for tilmelding, du får en seddel med praktiske oplysninger
når du køre ind på pladsen det er det eneste.

> Står rosdahls i pdf'en, går ud fra det er rosdahls på strandvejen 6 der er
> tale om?

Ja det er det, vi kommer til at holde på havnen fra rosdahls også øst på, du
kan ikke over se det 1300 cykler fylder en del.

Hvilket også er grunden til at arrangementet er blevet flyttet vi kunne
simpelthen ikke være der mere.

Jeg kan desuden oplyse at der vil blive mulighedder for at købe vådt og tørt
på havnen. og til den efterfølgende fest hos ulvene er det den sædvanlige
menu med helstegte skinker og salat.