Ducati 620 sport
Fra : Vincent

Dato : 08-05-06 18:42

Overvejer kraftigt at købe sådan en, men kan ikke finde ret meget på nettet
omkring netop denne model..

Nogen der ved noget og kan fortælle lidt ??

Pft
Vince

Fra : Marni

Dato : 08-05-06 20:05

"Vincent" <vincentgroes@webspeed.dk> wrote in message
> Overvejer kraftigt at købe sådan en, men kan ikke finde ret meget på
> nettet omkring netop denne model..

Har du prøvet at skrive "Ducati 620" hos Google?
Der kommer ca. 33800 hits...

Martin

Fra : Vincent

Dato : 09-05-06 06:53

"Marni" <kk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at skrive "Ducati 620" hos Google?
> Der kommer ca. 33800 hits...
>
> Martin
Ja har fundet en del nu tak, men ville lige høre om der var nogen her der
havde erfaringer med netop denne model ??

Takker
Vince

Fra : Hekto

Dato : 09-05-06 12:50

Vincent has brought this to us :
> Ja har fundet en del nu tak, men ville lige høre om der var nogen her der
> havde erfaringer med netop denne model ??

Motoren er en 620'er med sprøjt. Stellet det
samme som de øvrige SS'ere. Modellen var kun i
live i en meget kort periode, og de sidste blev
vist sat på tilbud til ca. 100KKr forrige år.

Gensalgs værdi- og mulighed er nok begrænset.
Dels er den ikke en klassiker, dels p.gr.a.
motorstørrelsen. En Monster vil være mere
afsættelig.

- ellers er der ikke så meget at sige om den. Det
er jo kendte komponenter der indgår.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Vincent

Dato : 09-05-06 14:38

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> [...]
> Verein'
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og

Jeg tolker din tekst som positiv overfor motor og performance ??
Men er det så faktisk en super sport selvom den kaldes en sport ??

Og... findes der et site med præstationer ? har fundet tech specs men kan
ikke finde præstationer !!

Vince

Fra : Hekto

Dato : 09-05-06 14:50

Vincent pretended :
> Jeg tolker din tekst som positiv overfor motor og performance ??
> Men er det så faktisk en super sport selvom den kaldes en sport ??

Forskellen er vist stort set at der kun er een
skive foran på en 'Sport'.
På nogle modeller er der beslag på gaffelrøret
til den extra skive.

Den er jo ikke nogen voldsom racer; men styre kan
den.

Fra : Vincent

Dato : 09-05-06 15:11

> [...]
> Elefanter!
>
>Skal lige nævne at jeg kommer fra en Harley så mon ikke der er effekt

Måske lige et dumt spørgsmål, men har set lidt på
http://www.dot-e.dk/mc/dyser og skal lige høre om det er noget der kan svare
sig hvis man vil have lidt mere krudt i rø...

Vince

Fra : Hekto

Dato : 09-05-06 15:28

Vincent brought next idea :
> Måske lige et dumt spørgsmål, men har set lidt på
> http://www.dot-e.dk/mc/dyser og skal lige høre om det er noget der kan svare
> sig hvis man vil have lidt mere krudt i rø...

Nej, det gir' så lidt. Den har sprøjt. Køb en
større eller sæt en større motor i. ((inden for
visse grænser! )