Nogle MC-kyndige i Randers?
Fra : Stig Sørensen

Dato : 08-05-06 13:55

Hejsa.

Har som skrevet før i gruppen, fået købt mig en brugt Kawasaki ER-5. Den
har ikke just været super vedligeholdt og det bekymrer mig bare en smule.
Det er vel egentligt ret bagvendt det her, men nu er den købt og jeg er
glad for den.
Men jeg ville høre om der var nogle MC-kyndige der kunne tænke sig lige at
lytte på den med motorgangen osv?
Evt. tage en prøvetur på den?
Har ringet til Harry's Motor i Randers hvor den er købt men de har travlt
en 2-3 uger frem og det er sku for lang tid for mig.

Jeg har planer om at køre til Sønderjylland allerede på fredag nemlig, for
at besøge de gamle.
Så det ville jo være rart hvis én lige kunne sig god for at motoren lyder
fint osv. Det ville da være dejligt.

Vil da gerne give en kasse øl (Slots, 24ds) for besværet.

Fra : Peter

Dato : 08-05-06 14:51

"Stig Sørensen" <ingenspam@tak.tak> wrote in message
news.s88guq1azfmzkg@localhost.localdomain...
> [...]
> glad for den.
> Men jeg ville høre om der var nogle MC-kyndige der kunne tænke sig lige at

Jeg har planer om at køre en lille tur her sidst på eftermiddagen/først på
aftenen. Jeg kan da godt ligge vejen forbi Randers for at se om det er helt
galt fat med den.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Stig Sørensen

Dato : 08-05-06 14:59

On Mon, 08 May 2006 15:51:20 +0200, Peter <fiktiv@invalid> wrote:

> [...]
> på
> aftenen. Jeg kan da godt ligge vejen forbi Randers for at se om det er

Det ville da bare være lækkert, hvis vi kunne aftale det.
Jeg er hjemme ved en 19 stykker og så frem.
Hvis det stadig er en aftale kan du lige skrive til
stig.sorensenFJERNMIG@gmail.com så kan du lige skrive dit mobilnummer
eller ligende, for lige at få min addresse, eller et sted hvor vi kan
mødes.

Jeg vil da tro der er plads til en kasse slots omme i topboksen ;)

Fra : Stig Sørensen

Dato : 08-05-06 20:25

[snip]

Vil godt lige offentligt takke Peter.
Han tjekkede min cykel og lærte mig de mest basale ting ang. sikkerheden.

Jeg fandt da i hvertfald ud af, at kæden har jeg justeret forkert, og
kædeolien jeg har brugt er noget hø! Hvilket jeg skal have rettet op på i
morgen.
Instrumenthuset rammer noget af kåben når der drejes og det kan mærkes i
styrtøjet, det skal der også tjekkes op på hurtigst muligt. Jeg vil
bestille en tid hos Harry i morgen i Randers.

Lige en sidste ting, jeg har købt cyklen privat og ikke direkte hos Harry,
cyklen er i sin tid blevet solgt hos Harry. - Bare så der ingen
misforståelser opstår!

Endnu engang tusinde tak til Peter!

Mvh
Stig