mc forsikring, hvor
Fra : Allan Spliid Hansen

Dato : 08-05-06 07:37

hej

jeg er ved at tage kort til mc. og har købt mig en yamaha xj 700 maxim fra
85. er der nogen der kender et billigt forsikringsselskab.

MVH Allan

Fra : AW på ZRX

Dato : 08-05-06 09:48

"Allan Spliid Hansen" <ahdigital@stofanet.dk> wrote in message
> hej
>
> jeg er ved at tage kort til mc. og har købt mig en yamaha xj 700 maxim fra
> 85. er der nogen der kender et billigt forsikringsselskab.

Hvis du søger tilbage i gruppen vil du opdage, at der er et svar:

Grib knoglen og ring. Det er individuelt hvor man får den billigste
forsikring.

Allan
ZRX 1200 S

Fra : Armand

Dato : 09-05-06 17:39

Allan Spliid Hansen skrev:
> hej
>
> jeg er ved at tage kort til mc. og har købt mig en yamaha xj 700 maxim fra
> 85. er der nogen der kender et billigt forsikringsselskab.

Nu tror jeg ikke at Maxim'en er blandt de dyreste at forsikre, bl.a.
fordi den ikke er en 750'er og er uden kåbe og race-styling.
Men for en god ordens skyld vil jeg for almenvældet lige nævne at p.g.a.
de for mange ganske overraskende dyre mc-præmier, er det den forkerte
rækkefølge at handle motorcykel før man kender forsikringspræmien

Forhør altid til præmien ved indtil flere selskaber før der skrives
under på slutsedlen hos (mc-)sælger :-|

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 10-05-06 09:26

> Forhør altid til præmien ved indtil flere selskaber før der skrives under
> på slutsedlen hos (mc-)sælger :-|

Det hjælper jo et fedt hvis man har forelsket sig i en bestemt model - så er
man alligevel ikke modtagelig for sund fornuft eller gode kolde argumenter
som forsikringspræmier ....

Men står man og vakler mellem forskellige modeller er det på tide at ringe
rundt til alle selskaber .... Ellers kan man jo bruge de 3 uger man har
efter købet til at få ordnet syn forsikrings osv

/A