Baghjulsløfter / støtteben
Fra : Glenn Kramme

Dato : 08-05-06 07:33

Hejsa.
Jeg vil høre om der er nogen der har set noget alá dette her 'hjemme'
i DK:
http://www.werner-staender.de/

-jeg synes den er 'ret smart', da den giver mulighed for at få både
for- og baghjul fri - til eks. vask eller pudsning.

Syns jo bare at det er meget at smide 95€ efter sådan et par
jernstænger der er svejst sammen :)
-måske det var noget for en handy-mand med en svejser - tror hurtigt
at der kunne sælges et par stykker ;)

Mvh
Glenn
TL1000R

Fra : JimR

Dato : 08-05-06 14:11

Jeg er køber, mangler det samme til min SZR 660. Den kan ikke bruge de
almindelige baghjulsløfter da den har en mystisk banansvinger i den ene
side.

Alternativet er en ABBA Superbike løfter
http://www.abbastands.co.uk/product_details.asp?id=1 som jeg kun kunne finde
i Tyskland eller England til enorme summer.

JimR