Er bager forsvundet herfra?
Fra : scherrebeck

Dato : 07-05-06 19:50

Jeg skal lige have fat i ham angående en cbr del....men han svarer
ikke hverken på mail eller herinde sys jeg.

Nogen der ved noget?

MVH

Jacob

Fra : scherrebeck

Dato : 07-05-06 20:57

Har fået fat på ham....nevermind:)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-05-06 07:21

"scherrebeck" <jacob.scherrebeck@mail.dk> skrev i en meddelelse
Har fået fat på ham....nevermind:)

Min net har været ned en uge (de fandt mit børneporno ), men nu er jeg
på igen. Min mail er stadig problematisk. Jeg kan godt modtage, men ikke
sende. Død over www.bolignet.broadcom.dk

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Molnit

Dato : 08-05-06 10:54

Jens Jacob Bager Jensen skrev:
> [...]
>
> Min net har været ned en uge (de fandt mit børneporno ), men nu er jeg
> på igen. Min mail er stadig problematisk. Jeg kan godt modtage, men ikke

   Æv, så er det ik der porno serveren skal tilsluttes mere :( ...

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-05-06 20:09

"Molnit" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5

Læg nu bare en ordentlig stak derind - gerne mindreårige.
Så skal han snart ha en ny og bedre udbyder
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Ford når det spilder

Fra : Molnit

Dato : 08-05-06 20:17

Jesper Hedegaard skrev:

> Læg nu bare en ordentlig stak derind - gerne mindreårige.
> Så skal han snart ha en ny og bedre udbyder

   rygtet siger at hvis hans server lukker, forsvinder 30% af alt porno på
nette ;) eller er det en anden vi snakker om :)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 09-05-06 11:20

> rygtet siger at hvis hans server lukker, forsvinder 30% af alt porno på
> nette ;) eller er det en anden vi snakker om :)

Ja ja. Snak i bare. Husk MZ er for nekrofile!

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Molnit

Dato : 09-05-06 21:26

> Ja ja. Snak i bare. Husk MZ er for nekrofile!

   :) de døde kan ikke bløde ;)

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 09-05-06 19:38

On Mon, 8 May 2006 08:21:26 +0200, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>sende. Død over www.bolignet.broadcom.dk

Det klarer de sgu' nok selv, henad vejen:
<http://www.computerworld.dk/art/25483?a=search&i=0>

En søgning efter Broadcom, på computerworld.dk, giver masser af
underholdning i stil med ovenstående

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/