Kørelys i begge lygter på GSX750F??
Fra : Claus B.

Dato : 07-05-06 19:03

Hej Gruppe,

Jeg er lidt uvant med nyhedsgrupper men gutterne i den lokale klub foreslog
at jeg forhørte mig her da der ofte var nogle der havde forstand på lidt af
hvert.

Købte til denne sæson en Suzuki GSX 750 F i sort, sidste sæsoner foregik på
en Suzuki GS 500 F og trængte til en lillebitte kraftforøgelse hehe.. men
ville stadig have en motorcykel med god komfort til at have en passager med.

Nuvel, Katana'en som den hedder i USA har i Danmark ikke nærlys i begge
lygter, dette har den i adskillige andre lande såsom USA. Er det muligt at
modificere noget så der kommer lys i begge lygter, synes det andet ser lidt
fjollet ud hehe.

En kammerat i USA mener bare at det er fordi der mangler en ledning fra den
ene lygte til den anden, som der er på modellerne i USA, nogen der ved om
dette er sandt?

Jeg er ikke så opsat på at pille kåben af hvis det er helt umuligt, det
ville være lidt spild af tid der kunne være brugt på at køre i stedet..

Håber I kan være behjælpelige, på forhånd tak.

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 08-05-06 21:29

"Claus B." <skinkeClaus@shackles.dk(fjern skinke)> wrote in message
> [...]
> ville være lidt spild af tid der kunne være brugt på at køre i stedet..
>
> Håber I kan være behjælpelige, på forhånd tak.

Hej Claus,

Jeg mener at huske, at Janner har skrevet en hel artikel om at skabe lys i
begge lygter. Det var netop ret simpelt med en manglende ledning. Prøv at
søge på groups.google.com efter Jans indlæg.

Mvh,

Allan

Fra : AP Skovsen

Dato : 09-05-06 16:43

> En kammerat i USA mener bare at det er fordi der mangler en ledning fra den
> ene lygte til den anden, som der er på modellerne i USA, nogen der ved om
> dette er sandt?

Ved jeg ikke om er sandt, men jeg kan selvfølgelig tage fejl...
Der er forskellige pærer i de to paraboler, så ved ikke helt, hvordan
det ville virke.
Prøv at spørg på www.katriders.com - der ved de det helt sikkert, eller
kan pege dig i den rigtige retning!

> Håber I kan være behjælpelige, på forhånd tak.

I tried!

--
/Skovsen
1998 GSX600F