Udskriftsproblemer
Fra : Per Madsen

Dato : 08-01-01 13:31

Kære ng
Jeg har problemer med at få skrevet et word-dokument ud fra min Color
StyleWriter 1500. Worddokumentet er skrevet med halvanden i linieafstand.
Kort fortalt så lader det til, at den bytter om på linierne. Jeg har
geninstalleret min printersoftware for en sikkerheds skyld.
Jeg prøvede at kopiere dokumentet over i SimpleText og udskrive det, for
evt at kunne udelukke hardware problemer. Det gik fint! Da kunne den godt
holde styr på linierne.
Er der nogen der kan hjælpe. Jeg har et vigtigt projekt jeg skal have
afleveret, så det er lidt kritisk.
Mvh
Per

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-01-01 15:51

In article <B67F71B1.67F6%permand@private.dk>, Per Madsen
<permand@private.dk> wrote:

> [...]
> Kort fortalt så lader det til, at den bytter om på linierne. Jeg har
> geninstalleret min printersoftware for en sikkerheds skyld.

Har du prøvet at kopiere det hele over i et nyt word-dokument?

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"

Fra : Per Madsen

Dato : 08-01-01 16:11

in article nogen-9622C3.15510208012001@news.inet.tele.dk, Martin Edlich at
nogen@post5.tele.dk wrote on 8/1/01 15:51:

> Har du prøvet at kopiere det hele over i et nyt word-dokument?

Nope,- men det vil jeg da lige prøve!
Per

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-01-01 17:22

In article <B67F971F.68B3%permand@private.dk>, Per Madsen
<permand@private.dk> wrote:

> Nope,- men det vil jeg da lige prøve!

God ide - word-dokumenter har det med at blive "fucked up", så de
opfører sig nogenlunde som dit. Andre fænomener jeg har set, er
fuldstændigt blanke sider, indrykninger der forsvinder, linjeafstande
der varierer og meget andet.

Midlet er hver gang at kopiere al teksten ind i et nyt dokument.

Fra : Worldonline

Dato : 08-01-01 23:07

in article nogen-93287D.17222708012001@news.inet.tele.dk, Martin Edlich at
nogen@post5.tele.dk wrote on 8/1/01 17:22:

> [...]
> der varierer og meget andet.
>
> Midlet er hver gang at kopiere al teksten ind i et nyt dokument.

Det være hermed gjort,- og nu fungerer det hele som det skal! Printeren
skriver det ud, som det står på skærmen. Mange tak for hjælpen!
Mvh
Per

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-01-01 23:30

In article <B67FF87C.6A1B%permand@private.dk>, Worldonline
<permand@private.dk> wrote:

> Det være hermed gjort,- og nu fungerer det hele som det skal!

Fedt, så kan jeg beholde min sig. lidt endnu