køredag
Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-05-06 16:50

Sikke dog en dejlig køredag.

Det er dog lidt hasarderet, at man stort set er nødt til at køre med
en hånd hele tiden. Uha, der var mange cykler på vejen.

Fra : Anders Christensen

Dato : 07-05-06 20:29

Peter B. Juul wrote:
> Sikke dog en dejlig køredag.
>
> Det er dog lidt hasarderet, at man stort set er nødt til at køre med
> en hånd hele tiden. Uha, der var mange cykler på vejen.

Og så var vi bare nogen der tilbragte dagen med motorvejskørsel i
madpakke... Jeg blev så godt nok kun overhalet af en motorcykel på vej
fra Kbh til Århus, men det har nok sine andre grunde.

--
Mvh Anders Christensen
Som er for træt og flad til at tage sig en tur på to hjul nu

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-05-06 07:34

Peter B. Juul wrote:

> Sikke dog en dejlig køredag.

Jup - en tur Hillerød - Hornsherred - Munkeholm - Hornsherred -
Frederiksværk - Nord om Arresø - Hillerød blev det til - og fruens XJ'er
solgte sig selv i går. Nu skal CB'eren sgu' snart være klar.

> Det er dog lidt hasarderet, at man stort set er nødt til at køre med
> en hånd hele tiden.

Du kører da vist chopper, så?

--
vh
Torben - man skal ikke køre trillebør med én hånd..

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-05-06 11:16

torben_scheel@hotmail.com (Torben Scheel) writes:

> Du kører da vist chopper, så?

Nå, er der ingen, der gider at hilse på jer på plastikraketterne?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Honest criticism is hard to take. Particularly
The RockBear. ((^)) from a relative, a friend, an acquaintance, or

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 08-05-06 12:19

On 08 May 2006 12:15:53 +0200, Peter B. Juul wrote:

> Nå, er der ingen, der gider at hilse på jer på plastikraketterne?

Joda, de er jo blot stabile nok til at køres nærmest uden hænder på styret

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-05-06 12:46

"Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> writes:

> Joda, de er jo blot stabile nok til at køres nærmest uden hænder på styret

Ah. Det er DERFOR de vælter i tørvejr.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 08-05-06 13:02

On 08 May 2006 13:46:16 +0200, Peter B. Juul wrote:

> Ah. Det er DERFOR de vælter i tørvejr.

Gør de da det?