Jawa 350 ..1978
Fra : Jens Juul

Dato : 06-05-06 15:03

Er der nogle her der ved hvem der er forhandler reservedele til Jawa , gerne
i vestjylland ??

Fra : MicJen

Dato : 06-05-06 15:30

Hej Jens

Jeg tror måske nogen i dansk jawa og CZ klub kan hjælpe dig.

http://www.dkmc.dk/dkjawa.htm

I øvrigt har jeg et par reservedele billigt til salg til en Jawa 350/638.
Jeg ved ikke om du kan bruge dem.

Det drejer sig om en forlygte (rund) og et forbremsekabel. Tingene er som
nye da de aldrig er brugt.

God jagt.

Mvh
Michael

Fra : dots

Dato : 06-05-06 19:23

"MicJen" <michaelgsjensen@FJERN_DETTE_TAKgmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Jens
>
> Jeg tror måske nogen i dansk jawa og CZ klub kan hjælpe dig.

Desværre er faktum at Dansk Jawa Og CZ Klub er ikke længee eksisterende

dots

Fra : Villy Olsen

Dato : 06-05-06 19:37

Du skal have fat i den gamle BSA importør H V Hansen Motors & Cycles.
Tidligere var det på Gl Kongevej men nu er det hos Ove Hansen privat.
Desværre kender jeg ikke add. eller tlfnr.
Hilsen Villy

Fra : dots

Dato : 07-05-06 12:07

"Villy Olsen" <Villy@Mail.Dk> skrev i en meddelelse
> Du skal have fat i den gamle BSA importør H V Hansen Motors & Cycles.
> Tidligere var det på Gl Kongevej men nu er det hos Ove Hansen privat.
> Desværre kender jeg ikke add. eller tlfnr.
> Hilsen Villy

Men det gør jeg, har lige købt en masse stumper til min Jawa hos ham.

Hans adresse er:
Skelstedet 7, Gl.Holte, 2950 Vedbæk
Tlf. 33 21 18 60

dots

Fra : Ole Hansen

Dato : 06-05-06 20:58

Jens Juul wrote:
> Er der nogle her der ved hvem der er forhandler reservedele til Jawa , gerne
> i vestjylland ??

Det er godt nok ikke i vestjylland, men Tyskland..
http://www.mz-b.de/jawa/ejawa.htm

--
Ole Hansen