?kåbeglas - org vs uorg. til BMW K100 RT
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 06-05-06 08:29

Hej
Jeg mangler den lille spoiler øverst på kåbeglasset - hvilket gør, at
jeg får al vinden lige i krydderen (højde 191 (altså mig)
Da glasset ikke en kønt længere vil jeg ud og købe et nyt.
Og her er "problemet" - som jeg skal bede om hjælp til.
Skal jeg.....
a) købe et org. m. spoiler - kan købes på E-bay til 80 euro.
b) købe et uorg. fx. MRA -
Det er primært vindkomforten jeg tænker på - men selvf. også
udsende.... andre bemærkninger er velkomne...
Jørn
ny-bagt K100-ejer

Fra : Lars Bork

Dato : 06-05-06 16:35

On 2006-05-06 09:28:33 +0200, Jørn N. Andersen <jna@UKO5Sc.dk> (slet
UKO5S) said:

> [...]
> men selvf. også
> udsende.... andre bemærkninger er velkomne...

jeg synes du skal kikke lidt på disse, da du jo er en høj fætter
http://www.motocom.dk/default.asp?Action=Details&Item=441

du kan evt. også kikke på denne site da de har fornuftige priser
http://www.sitepower.dk

håber dette hjælper

Lars B
--
lykkelig ejer af bmw k 100 rs

Fra : p.jarnbak

Dato : 06-05-06 18:42

> du kan evt. også kikke på denne site da de har fornuftige priser
> http://www.sitepower.dk
>
> håber dette hjælper
>
> Lars B
> --
> lykkelig ejer af bmw k 100 rs

Det er nok www.sidepower.dk den anden duer ikke.
Hej Palle
også glad ejer af bmw dog k1100lt

Fra : Lars Bork

Dato : 06-05-06 23:15

On 2006-05-06 19:41:42 +0200, "p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> said:

> Det er nok www.sidepower.dk den anden duer ikke.
> Hej Palle
> også glad ejer af bmw dog k1100lt

se evt dette

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0506&mospid=47863&btnr=46_0368&hg=46&fg=55

måske

kan dette bruges, den er godt nok tysk, men det er cyklen også.

Lars B
--
lykkelig ejer af bmw k 100 rs

Fra : Aragorn Elessar