Tirsdagstræf på Gl. Estrup - DFM kendete~
Fra : Perminator

Dato : 05-05-06 22:45

Hej i gruppen
Vil gerne minde om tirsdagstræffet på Gl. Estrup ved Auning. Hver måned i
sæsonen, den 2. tirsdag, dvs. næste gang den 9. maj. Der har været op til
1500 hjul, dvs ca. 750 MCer mødt frem på gode tirsdage sidste sommer.

Jeg savner iøvrigt et "klub-klistermærke" for DFM til topboxen el. lign.
mhp. at finde hinanden og etablere kontakter.
Iøvrigt også et lidt større mærke til at sætte bag på bilen, for at vise at
man er MC-owner eller -friend, og agter at agere som sådan i trafikken.
Det har vist været vendt før; men hvem har lyst til at designe, og hvor kan
vi få mærkerne fremstillet til en fair pris? Jeg vil godt kaste lidt
energi, samt lægge lidt ud - i projektet, hvis der er interesser og
muligheder?

Venlig hilsen
Perminator
Per Misser
CX500E82

Fra : HO

Dato : 06-05-06 06:39

"Perminator" <per.misserfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Iøvrigt også et lidt større mærke til at sætte bag på bilen, for at vise
> at man er MC-owner eller -friend, og agter at agere som sådan i trafikken.
http://kongeaamc.dk/mcklister.html

Hilsen
Hans

Fra : SB

Dato : 06-05-06 06:41

> [...]
> kan vi få mærkerne fremstillet til en fair pris? Jeg vil godt kaste lidt
> energi, samt lægge lidt ud - i projektet, hvis der er interesser og

De har et klistermærke her
http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?products_id=568

Søren

Fra : SB

Dato : 06-05-06 07:05

> [...]
> kan vi få mærkerne fremstillet til en fair pris? Jeg vil godt kaste lidt
> energi, samt lægge lidt ud - i projektet, hvis der er interesser og

Var lige inde på http://www.tirsdags-traef-paa-gl-estrup.dk/
der står at næste træf er d. 19/5 - så er det jo bare, har de skrevet
forkert, eller er træffet flyttet til om fredagen?

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-06 14:04

> [...]
> der står at næste træf er d. 19/5 - så er det jo bare, har de skrevet
> forkert, eller er træffet flyttet til om fredagen?

der står at næste træf er 11/4 16-22 så det passer vel meget godt ?

Brian jensen

Fra : SB

Dato : 06-05-06 14:10

"Brian Jensen" <b.zsnabelaoncable.dk> skrev i en meddelelse

> der står at næste træf er 11/4 16-22 så det passer vel meget godt ?
>
> Brian jensen

Ved ikke hvad månede du er i, men jeg er i d. 5
så træffet den 11/4 er enten til næste år, eller et der lige har været

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-06 08:43

> Ved ikke hvad månede du er i, men jeg er i d. 5
> så træffet den 11/4 er enten til næste år, eller et der lige har været
>
> Søren
>
> Shhhhhhhh lad mig nu sove i fred

Brian jensen

Fra : Perminator

Dato : 06-05-06 21:11

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> der står at næste træf er d. 19/5 - så er det jo bare, har de skrevet
> forkert, eller er træffet flyttet til om fredagen?

Jeg har lige skrevet til webmaster for at få bekræftet at det er tirsdag den
9. Jeg skriver i gruppen igen, når der er et svar. Jeg er temmelig sikker
på at der er en "tyrkfjel" på sitet
vh Perminator

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-06 07:23

Vil gerne minde om tirsdagstræffet på Gl. Estrup ved Auning. Hver måned i
> sæsonen, den 2. tirsdag, dvs. næste gang den 9. maj. Der har været op
> til 1500 hjul, dvs ca. 750 MCer mødt frem på gode tirsdage sidste sommer.

For sådan en som mig som aldrig har været i mc klub eller til træf : Kan jeg
få af vide hvad der foregår ? spakker man bare på dæk og drikker bajer,
eller kører man en tur eller?

Fra : Perminator

Dato : 06-05-06 21:22

> For sådan en som mig som aldrig har været i mc klub eller til træf : Kan
> jeg
> få af vide hvad der foregår ? spakker man bare på dæk og drikker bajer,
> eller kører man en tur eller?

Prøv at se på sitet
http://www.tirsdags-traef-paa-gl-estrup.dk/
vh
--
"Perminator"
Per Misser

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-06 13:16

> [...]

> kan vi få mærkerne fremstillet til en fair pris? Jeg vil godt kaste lidt
> energi, samt lægge lidt ud - i projektet, hvis der er interesser og

Hej.

Har er et IMO. pænt mærke

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=4463

--