Hvad må en HD wlc, 750 ccm, 1942 koste?
Fra : Frank E Christensen

Dato : 05-05-06 07:50

Hej jeg vil gerne vide hvad såådan en HD må koste hvis den står i rimelig
stand. Cyklen skal synes , men skulle ikke være det store projekt. En ting
mere, hvad skal man være særlig opmærksom på ved sådan en HD.
MVH
forhåbentlig ny ejer af HD
Frank Christensen

Fra : PB

Dato : 05-05-06 10:18

"Frank E Christensen" <frankechristensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stand. Cyklen skal synes , men skulle ikke være det store projekt. En ting
> mere, hvad skal man være særlig opmærksom på ved sådan en HD.

Den sidste jeg kendte som købte denne sideventilerede model gav 25.000 kr.
men så stod den også i original stand. Hvis den er ombygget vil sælger
sikkert have flere penge for den.

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 05-05-06 12:14

PB skrev:
> [...]
>>
> Den sidste jeg kendte som købte denne sideventilerede model gav 25.000 kr.
> men så stod den også i original stand. Hvis den er ombygget vil sælger

Det er slet ikke galt, desuden er den originale med håndgear federe :)