Honda forhandler
Fra : MP

Dato : 04-05-06 21:13

Hej.
Jeg har godt nok spurgt om noget lignende tidligere, men det gav mig ikke
ret meget, skønt der var en del venlige folk der svarede.
Så jeg omformulere lige mit spørgsmål.
Er der nogen der kender en god honda-forhandler som kender noget til GL 500
silverwing interstate
Jeg mangler priser på en kåbe, spejl, forskærm og et par andre småting.
Det er en importcykel så der er lidt problemer hos mine lokale
mc-forretninger.

Venligst.
Mogens