Re: Mystisk kørekort
Fra : Andreas

Dato : 04-05-06 21:35

Umiddelbart ville jeg mene at hvis man består køreprøven 21-årig eller
derover så må man køre stor mc - om man kørte lille eller stor mc til prøven
har ingen betydning.

/Andreas

Fra : Peter

Dato : 04-05-06 21:47

"Andreas" <skodmail@get2net.dk> wrote in message
> Umiddelbart ville jeg mene at hvis man består køreprøven 21-årig eller
> derover så må man køre stor mc - om man kørte lille eller stor mc til
> prøven
> har ingen betydning.

Forkert

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 04-05-06 22:43

"Peter" <fiktiv@invalid> skrev i en meddelelse

> "Andreas" <skodmail@get2net.dk> wrote in message
>
>xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mener også hun må køre på stor maskine.

tog selv til lille mc for 7 år siden og har altså kun, en dato på mit
kort...

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen, forældre til et englebarn
Suzuki GSX-R 250