Harris clip-on
Fra : Jakob

Dato : 04-05-06 09:09

Er der nogle der kender et sted hvor jeg kan købe Harris GP Clipon tubes:
https://www.harris-performance.com/website/acatalog/Online_Catalog_Handlebars_47.html

harris-performance.com vil have ca. £30 for at sende 2 jernrør der
koster £20

--
Jakob, 748SP+749S

Fra : runes-mc.dk

Dato : 04-05-06 12:04

Set hos http://www.demon-tweeks.co.uk til 11,75£ pr. "rør".
Men jeg kender ikke deres fragtpriser til DK (har aldrig handlet hos
dem)

Fra : Jakob

Dato : 04-05-06 13:56

runes-mc.dk wrote:
> Set hos http://www.demon-tweeks.co.uk til 11,75£ pr. "rør".
> Men jeg kender ikke deres fragtpriser til DK (har aldrig handlet hos
> dem)

Ser ud til at de kun skal have ca. £15 for fragt - tak for info..

--
Jakob, 748SP+749S

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-06 15:48

"
> harris-performance.com vil have ca. £30 for at sende 2 jernrør der
> koster £20

Price: £100.00 (Excluding: VAT at 17.5%)

???

Poul B-H

Fra : Armand

Dato : 04-05-06 20:04

Poul B-H skrev:
> "
>
> Price: £100.00 (Excluding: VAT at 17.5%)
> ???

VAT?

VAT = engelsk moms!

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-05-06 07:44

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> VAT?
>
> VAT = engelsk moms!

Vist mere at prisen for clip-on'erne paa siden er 100 UKP og ikke 20 UKP.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-05-06 07:46

Mikkel Christensen <mikkel.christensen+news@gmail.com> writes:

> Vist mere at prisen for clip-on'erne paa siden er 100 UKP og ikke 20
> UKP.

Dumme mig. De loese roer koster jo netop 10 UKP stykket.