Honda reservedele
Fra : MP

Dato : 02-05-06 17:25

Hej.

Jeg har tidligere skrevet om et mindre uhel jeg har haft.
Nu vil jeg gerne spørge om der er nogen der har et godt link eller kender
til en god forhandler, som har reservedele til en Honda GL 500 Silverwing
Interstate.
Det drejer sig om forskærm, Forlygte, Højre sidespejl, Koblingsgreb og evt.
en kåbe. ( mener det er den samme som på en GL 1100 fra samme årgang)
Den er iøvrigt fra 1982.

Mogens

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-05-06 17:36

MP skrev den 02 maj 2006 i

> [...]
> Nu vil jeg gerne spørge om der er nogen der har et godt link eller
> kender til en god forhandler, som har reservedele til en Honda GL 500

[klip]

Prøv en søgning her:
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel

Eller her:
http://www.justfuckinggoogleit.com/search.pl?query=reservedele+honda

Så er der lidt at gå i gang med

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : flemsus

Dato : 02-05-06 17:58

MP wrote:
> [...]
> Det drejer sig om forskærm, Forlygte, Højre sidespejl, Koblingsgreb
> og evt. en kåbe. ( mener det er den samme som på en GL 1100 fra samme

Man kommer nok ikke uden om: http://www.davidsilverspares.co.uk/
Prøv det.

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-06 20:26

flemsus skrev i meddelelsen
<44578f94$0$7637$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...

>Man kommer nok ikke uden om: http://www.davidsilverspares.co.uk/
>Prøv det.

Fin forretning, og god service. Desværre sender de med UPS, og der er
service ikke eksisterende :-|

mvh
Orla

Fra : MP

Dato : 02-05-06 21:47

Har talt med nedenstående og de har ikke delene

Mogens

meddelelse news:4457b901$0$131$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : MP

Dato : 02-05-06 21:47

Fra : Veset

Dato : 03-05-06 10:53

On Tue, 2 May 2006 22:46:30 +0200, "MP" <mogens@s-pedersen.dk> wrote:

>Har talt med nedenstående og de har ikke delene

Hej

Prøv http://www.cmsnl.com/

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Jens Jessen

Dato : 02-05-06 21:25

CMS i Holland er langt støre end David Silver og har langt mere!

Motor Press
Journalist Jens Jessen (DjF)
Skanderborgvej 140
DK-8660 Skanderborg
Danmark
Tlf. DK + 8657 7201
Fax. DK+ 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : MKS - 74

Dato : 02-05-06 21:33

On Tue, 2 May 2006 22:25:18 +0200, "Jens Jessen"
<jens.jessen@get2net.dk> wrote:

>CMS i Holland er langt støre end David Silver og har langt mere!

Er så også oftest langt dyrere. De dele DSS har på lager (in-stock)
er tit de billigste overhovedet, men portoen kan være grum på mindre
ordrer.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Perminator

Dato : 02-05-06 21:39

> [...]
> Det drejer sig om forskærm, Forlygte, Højre sidespejl, Koblingsgreb og
> evt. en kåbe. ( mener det er den samme som på en GL 1100 fra samme årgang)

Hej Mogens
Prøv at søge gennem CX-klubben og dens tekniske konsulenter
Medlemsskab er rørende billigt, og hurtigt betalt hjem.
Se på
http://www.cxclub.dk/

Der er også links til tyske Güllepumpe-klubber samt norske og svenske
klubber.
Reservedele hos forhandlere bliver mere og mere en saga blott.

Venlig hilsen
Perminator
CX500E 82

Fra : MP