VFR400 .. faldgruber/typefejl?
Fra : Jens Arnfast

Dato : 01-05-06 20:33

Hep,

vi er ved at finde en knallert til tøsen og interessen er faldet på VFR400.

Er der nogle grimme typefejl på den cykel?

... det eneste jeg lige har bemærket er at frontkåben har det med at
flække ved sidespejlene.

--
-jens

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 02-05-06 03:51

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle grimme typefejl på den cykel?
>
> .. det eneste jeg lige har bemærket er at frontkåben har det med at flække

Før du køber, så gå ind på www.vfr.dk Her er der en shopping guide på
forsiden.
Her vil du kunne finde alle relevante oplysninger.
Hilsen Matthias

Fra : hornsved@post6.tele.~

Dato : 02-05-06 08:33

Det er en fed lille cykel. Min kone kiggede også på sådan én, da
hun skulle have ny cykel. Hun er ikke ret høj og VFR'eren passede
perfekt til 158 cm totalhøjde. Desværre er udbuddet i både DK og D
meget lille (maskinen er vist aldrig blevet officielt importeret nogen
af stederne). Vi så på adskillige nedbankede eksemplarer og endte med
at købe en Monster 620 i stedet, som også er en go' putte-lav-ben
maskine.
Go' jagt!
Hornsved