Brugermanual til Yamaha xs 750 fra 1977?
Fra : Kasper Lund

Dato : 01-05-06 17:50

Hej med jer.

Jeg så lige at Glenn havde held til at få fundet en elektronsk udgave af
en manual til hans TL1000R, mon jeg er ligeså heldig med min yamaha xs
750?

Nogen der ved hvor den kan findes?

Mvh.

Kasper Lund

Fra : Asger Steffensen

Dato : 02-05-06 01:22

Kasper Lund skrev:

> [...]
>
> Jeg så lige at Glenn havde held til at få fundet en elektronsk udgave af
> en manual til hans TL1000R, mon jeg er ligeså heldig med min yamaha xs

Ikke lige en elektronisk manual, men tag et kig paa Hans Kaerlyts
personlige erfaringer gennem 20? aar: http://www.rider.dk/xs750.html

Jeg er tilboejelig til at mene at det er naermest bedre end en manual

Asger

Fra : Kasper Lund

Dato : 02-05-06 20:06

On Mon, 01 May 2006 17:22:12 -0700, Asger Steffensen wrote:

> Ikke lige en elektronisk manual, men tag et kig paa Hans Kaerlyts
> personlige erfaringer gennem 20? aar: http://www.rider.dk/xs750.html
>
> Jeg er tilboejelig til at mene at det er naermest bedre end en manual

Tusind tak, det ser meget omfattende ud - lige hvad jeg har brug for.

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-06 20:55

Kasper Lund skrev i meddelelsen ...
>Hej med jer.
>Nogen der ved hvor den kan findes?

http://w3.one.net/~ryanr/triplesite/main.html

En masse oplysninger om de gamle tripler.

mvh
Orla

Fra : Arvid

Dato : 01-04-07 17:06

hejsa jeg kan se at du søgte stumper til en Yamaha XS 750 76-79 jeg har en
hel cykel minus stel men ellers er det hele der motor kan starte og køre men
har et defekt leje den kan du få billigt
mvh rené

Hent en gratis SPAMfighter her.