Hjælp: Hvad hedder den nyeste single fra A~
Fra : Jöinz

Dato : 17-06-01 19:45

Nogle der kan hjælpe mig?

--

:: Jens Mariager | jens@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Staalanden

Dato : 17-06-01 20:11

On Sun, 17 Jun 2001 20:45:19 +0200, "Jöinz" <mariager@superbruger.dk> wrote:

>Nogle der kan hjælpe mig?
Dette er den sidste plade og jeg mener kun titelmelodien blev udgivet som
single.

Fra : Jöinz

Dato : 17-06-01 20:27

Så fandt jeg ud af det :))

AHa - Minor Earth Major Sky

Nr. 03 på albummet: Velvet

Lækkert nummer men syg musik video synes jeg.

Fra : Staalanden

Dato : 17-06-01 20:35

On Sun, 17 Jun 2001 21:27:01 +0200, "Jöinz" <mariager@superbruger.dk> wrote:

>Så fandt jeg ud af det :))
>
>AHa - Minor Earth Major Sky
>
>Nr. 03 på albummet: Velvet
>
>Lækkert nummer men syg musik video synes jeg.

Øøøh albummet hedder Minor earth, major sky
Men ja én af singlerne var Velvet.

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 17-06-01 21:24

> Nr. 03 på albummet: Velvet
>
> Lækkert nummer men syg musik video synes jeg.

Forfærdeligt nummer og oven i købet udgivet før - på Savoys
"Mary is Coming". Det var desværre et hit i norsk radio dengang
i 1996..

Ulrik Magnusson

Fra : Staalanden

Dato : 17-06-01 21:39

On Sun, 17 Jun 2001 22:23:30 +0200, Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com>
wrote:

>Forfærdeligt nummer og oven i købet udgivet før - på Savoys
>"Mary is Coming". Det var desværre et hit i norsk radio dengang
>i 1996..
>
>Ulrik Magnusson
Så er det jo godt at vi ikke alle har samme smag

Fra : Jöinz

Dato : 18-06-01 19:12

Okay det lyder spændende.

Er den rigtige kunstner så Savoys og sangen hedder Mary is Coming ???

Jeg syntes også at det omkvæ lød en anelse bekendt.

Mvh. Jens

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 18-06-01 22:43

"Jöinz" wrote:

> Er den rigtige kunstner så Savoys og sangen hedder Mary is Coming ???

De hedder bare Savoy - Pål fra A-ha hedder vistnok Pål Waaktaar-Savoy
og opkaldte sit fritidsprojekt efter sig selv. Deres plade fra 1996
hedder
"Mary is Coming" (og har dog et par gode numre - 1 og 4).

Her er en Savoy side: http://savoy.cjb.net/

Ulrik Magnusson

--
"If you don't succeed, redefine success"
Anonymous

Fra : Jöinz

Dato : 19-06-01 22:07

Tak for hjælpen. Jeg tjekker det ud.

Fra : Flemming

Dato : 17-06-01 20:33

On Sun, 17 Jun 2001 21:11:07 +0200 Staalanden <staalanden@jyde.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Dette er den sidste plade og jeg mener kun titelmelodien blev udgivet som
> single.

Hvis jeg husker rigtigt, blev følgende singler udgivet fra det seneste Aha
album:

1. Summer move on
2. Minor earth major sky
3. Velvet

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -