RD350R 1994 spørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 30-04-06 22:04

Hvor sidder bremsekontakten til bagbremselys ?

Hvilken modelbetegnelse svarer brasilianeren til: WW eller WX ?

Hvor tyk er bagskiven normalt ? minimum ?

Hvor kan man få billige skiver til denne ?

Kan tændingskontakten fra en 1983 (31K) bruges på 350R ?

Poul B-H

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 14:42

hej er der virkelig ingen der ved lidt om en Rd350. Den skal jo synes inden
for 3 uger så vi har lidt travlt.

Poul B-H

"Poul B-H" <svar_i_gruppen> wrote in message

> Hvor sidder bremsekontakten til bagbremselys ? Det ser ud som om der slet
ikke skal være nogen, bremselyset virker kun på forbremse.

Fra : Hekto

Dato : 01-05-06 15:24

svar_i_gruppen brought next idea :
> hej er der virkelig ingen der ved lidt om en Rd350. Den skal jo synes inden
> for 3 uger så vi har lidt travlt.
>
> Poul B-H

Sidder der ikke en kontakt bag højre
forhvilerbeslag til bremselys?

Min. står som regel stemplet i kanten på skiven
.... mener det er 4,5mm

Kontakten ...???

Brasserne var vist fra -92

http://www.rd350lc.de/

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Armand

Dato : 01-05-06 22:39

Hekto skrev:

> Kontakten ...???
> Brasserne var vist fra -92

Hvis man slår op i MC-Nøglen (som egentlig er en god kilde til
sammenligning af diverse årganges samfald á løsdele!) har RD350 YPVS
1982-1983 helt sin egen tændingslås, hvor mange andre modeller deler
samme tændingslås (ofte á årgange)!
At Bras'eren ikke er nævnt kan man tolke positivt eller negativt, jeg
vil dog mene at der er stor mulighed for "tilfældig" brug af slige
komponenter på den slags "udliciterede" produktioner :-/

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-06 21:33

Er der nogen der ved hvor tykke forskiverne er normalt, dem vi har fået fra
Louis har 3,5mm som mininmum !

Poul