F: ventiljusterinsværktøj til XJ 600(model~
Fra : Jan Diamant 2610

Dato : 30-04-06 20:08

Opdagede lige sådan en djævel i bunden af værktøjskassen...
Der er også 3 shims (265,270+285)

Nogen der kan bruge den ??

Mvh
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-06 20:14

Hvad skal den koste ?

Mvh

Søren C Madsen

Fra : Jan Diamant 2610

Dato : 30-04-06 20:28

F=Foræres væk

Jeg så at den koster 75,- i u-original version på louis.de,
så værdien er vist ret begrænset.

Men vi kan da bare aftale, at den går for 1½ L coca cola.

Mvh
Jan

Fra : Kramme

Dato : 30-04-06 20:35

er man så heldig at du er i nærheden af ålborg ? så er jeg på vej med 1½ L
cola

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-06 20:42

Vil du sende den for 50 kr

Mvh

Søren C Madsen

Fra : Jan Diamant 2610

Dato : 30-04-06 22:28

Hmmm vil gætte på at du er ikke i nærheden af 2610 Rødovre !!

Men jo det kan jeg godt, det vigtigste er at en anden får glæde af
det, istedet for at smide det ud næste gang jeg ender i bunden af
værktøjskassen igen.

Mvh
Jan

Fra : Kramme

Dato : 30-04-06 20:33

jov, vil blive rigtig glad for sådan en fyr og som tidligere mekaniker
vil jeg også gide at gå igang med en tiltrængt justering !

ps: ham jeg har spurgt mener at det er samme værktøj som til Diversion, men
er ikke 100 % sikker

Fra : Kramme

Dato : 30-04-06 20:37

er 2610 dit postnummer ? hmmm

Fra : Jan Diamant 2610

Dato : 30-04-06 22:37

*sssss* den er god nok, men jeg tror jeg at lader Søren få fornøjelsen
af den, han var trods alt først ude.

Tror forøvrigt at det er den samme til diversion, på louis.de står der at
kopien de har, passer til alle xj dohc modeller.
http://www.louis.de/_10586835890b49028d14ecbf11c18c1fcb/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&artnr_gr=10003068&anzeige=0&back_url=%252F_10586835890b49028d14ecbf11c18c1fcb%252Fshop%252Fshop_dispatch.php%253Farticle_context%253Dsearch%2526searchterm%253DVentileinstellwerkzeug

Mvh
Jan

Fra : Kramme

Dato : 30-04-06 23:19

"Jan Diamant 2610" <diamants@fjernFILTERogNOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> *sssss* den er god nok, men jeg tror jeg at lader Søren få fornøjelsen
> af den, han var trods alt først ude.

fair nok
....håber at søren har noget at bruge den til så, nemlig synd hvis den bare
ender i bunden af en anden værktøjskasse

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 15:37

Hej Jan

Fik du ikke min mail ? Ellers sender du en til mig på understående adr.

Mvh.

Søren

trash@(FJERN-DETTE)sc-madsen.dk