Anmeldelse af CB&600K4?
Fra : KværnMaster

Dato : 29-04-06 21:58

Hej alle, min gamle GSX'er skal til at skiftes ud, og jeg er blevet
overbevist om, at min næste MC skal være en Honda CBR 600F - det skulle være
en god blanding af touring og (mest) sport. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad
jeg vinder ved at vælge en K4 frem for en K3. Jeg har kik på en K4, kaldet
CBR600F Sport - er det bare synonymt med årgang 2001, eller hur? Adskiller
den sig fra en "almindelig" K4?

Kan nogen hjælpe? Evt. også med en indscannet artikel fra MC revyen eller
andet relevant info, især om K4, og om der er væsentlige forskelle iøvrigt,
og andre ting man skal tage sig i agt for.

Også gerne Jeres subjektive vurderinger. Cyklen skal bruges til pendling til
arbejde (2 x 43 km i godt vejr), lidt sjov i weekenden på landevejen, og
lidt langture i ny og næ.

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh. Jan

--
Suzuki GSX 750 F '92 Pearl Black...
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=467

Fra : MKS - 74

Dato : 29-04-06 22:08

On Sat, 29 Apr 2006 22:57:38 +0200, "KværnMaster"
<painmaster4u@SLETDETTEhotmail.com> wrote:

> [...]
>CBR600F Sport - er det bare synonymt med årgang 2001, eller hur? Adskiller

Det lyder somom du blander noget lidt sammen, selv evt. først denne
lille CBR600-historik-side:

http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/index.html

En F4i og en F4S (sport) _er_forskellige, men ikke ret meget, fremgår
også af siden hvori forskellene består.

--
-Michael

Fra : Marni

Dato : 02-05-06 08:09

"KværnMaster" <painmaster4u@SLETDETTEhotmail.com> wrote in message
> [...]
> CBR600F Sport - er det bare synonymt med årgang 2001, eller hur? Adskiller

http://www.mcnews.com.au/ har en roadtest af både F4 of F4i, som Sport'en
hedder i australien.

Check lige forsikring inden du køber...

Martin.